کد خبر : 1690163 | 28 خرداد 1399 ساعت 12:38 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

پست مناسب برای رونالدو از نظر روبرتو مانچینی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که کریستیانو رونالدو باید در منطقه چپ زمین به کار گرفته شود.

پست مناسب برای رونالدو از نظر روبرتو مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن 9 فصل فوق‌العاده در رئال مادرید، نهایتاً در تابستان سال ۲۰۱۸ این تیم را ترک کرد و راهی یوونتوس شد تا بتواند این بار قابلیت های فوق العاده خود را در سری آ و باشگاه ایتالیایی به نمایش بگذارد.

 

 

1502098

 

 

یوونتوس امشب در مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف ناپولی خواهد رفت؛ دیداری که فوق ستاره پرتغالی یووه یعنی کریستیانو رونالدو می تواند نقش مهمی را در آن ایفا کند. از طرفی به نظر می‌رسد که رونالدو در کنار پائولو دیبالا و داگلاس کاستا مثلث خط حمله ی بیانکونری را تشکیل خواهند داد.

رونالدو اخیراً به عنوان مهاجم نوک توسط مائوریتزیو ساری به کار گرفته شده اما روبرتو مانچینی معتقد است که او به عنوان وینگر چپ می تواند عملکرد بهتری از خود ارائه دهد. سرمربی تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: " وقتی او به عنوان وینگر چپ به کار گرفته می شود، مرا بیشتر متقاعد می کند و می تواند فضای بیشتری برای گلزنی داشته باشد. با این حال قهرمانی مثل او همیشه بهترین موقعیت را درون زمین پیدا می کند."

 

مانچینی درباره سرمربی یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری نیز گفت: " در دست گرفتن تیمی که پیش از این همواره عنوان قهرمانی را کسب کرده، کار آسانی به نظر نمی آید اما با این حال او ایده‌های خود را به تیم القا کرده و این موضوع کاملا قابل رویت است."

 

 

1483146

دیدگاه‌ها