کد خبر : 1690181 | 28 خرداد 1399 ساعت 14:15 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار دارم یوونتوس- ناپولی بازی نزدیکی باشد

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا تمدید ویژه ای از جنارو گتوزو انجام داد.

انتظار دارم یوونتوس- ناپولی بازی نزدیکی باشد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال رقابت های کوپا ایتالیا، امشب بین دو تیم یوونتوس و ناپولی و در ورزشگاه خالی از تماشاگر المپیکو رم برگزار خواهد شد. بیانکونری در دیدار نیمه نهایی به سختی از سد میلان گذشت و ناپولی نیز بعد از پیروزی 2-1 در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل اینتر، راهی رقابت پایانی شد.

 

 

1473045

 

 

سرمربی تیم ملی ایتالیا یعنی روبرتو مانچینی اما انتظار دارد که دیدار امشب یوونتوس و ناپولی کاملاً متعادل دنبال شود. او همچنین از اینکه جان لوئیجی بوفون بتواند با رکورد 6 قهرمانی وی در کوپا ایتالیا برابری کند، استقبال می کند. مانچینی گفت: " اگر کسی بخواهد با رکورد من برابری کند، خوشحال خواهم شد اگر آن یک نفر بوفون باشد.

 

فکر می کنم که بازگشت تیم ها به روند قبلی حدود پنج یا شش هفته طول خواهد کشید. من انتظار دارم که دیدار یوونتوس و ناپولی یک مسابقه کاملاً باز و متعادل باشد چرا که ناپولی هم تیم بسیار قدرتمندی به شمار می‌آید."

 

مانچینی در ادامه پیرامون عملکرد جنارو گتوزو نیز گفت: " کسانی که فکر می کنند او فقط یک محرک است اشتباه می کنند. او هر فصل پیشرفت می کند و عملکرد بهتری نسبت به قبل از خود ارائه می دهد‌. او دانش و تجربه زیادی را جمع آوری کرده و پیش از آن سرمربی تیم بزرگی مثل میلان بوده است."

 

 

1502973

دیدگاه‌ها