کد خبر : 1690311 | 29 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

شکستن رکورد کلین‌شیت لالیگا توسط یان اوبلاک

یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید در جریان پیروزی 5-0 این تیم مقابل اوساسونا موفق شد به رکوردی خارق‌العاده در لالیگا دست پیدا کند.

شکستن رکورد کلین‌شیت لالیگا توسط یان اوبلاک

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک سنگربان اسلونیایی اتلتیکو مادرید دیشب و در جریان پیروزی 5-0 تیمش مقابل اوساسونا به رکوردی خارق‌العاده دست یافت و با ثبت صدمین کلین‌شیت خود در لالیگا رکورد تاریخ این لیگ را شکست.

 

1503916

 

اوبلاک در پایان بازی دیشب دو تیم، صد و هشتاد دو دومین مسابقه خود در لالیگا را پشت سر گذاشت و موفق شد در این تعداد بازی صدمین کلین‌شیت خود را به ثبت برساند. رکورد کلین‌شیت در لالیگا تا پیش از این در اختیار میگل رینا بود که موفق شده بود در 222 بازی به این رکورد دست پیدا کند.

 

اوبلاک بعد از این رکوردشکنی تاریخی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من آماده‌‌ و سرحالم. اصلا به نظر نمی‌آید که ما سه ماه از فوتبال دور بوده‌ایم. در درون دروازه تیمم احساس آمادگی می‌کنم و حس خوبی دارم. احتمالا بعد از بازی اول‌مان هم می‌شد این را حس کرد ولی من امیدوارم در بازی‌های آینده هم مثل امروز عالی باشیم".

 

دروازه‌بان ات لتیکو در ادامه گفت:" راستش را بخواهید من به آمار خیلی اهمیت نمی‌دهم. ولی خب حرفهای بقیه را می‌شنوم و باید بگویم رسیدن به این رکورد خوشحال‌کننده است. ولی امیدوارم کارم به همینجا ختم نشود".

 

 

دیدگاه‌ها