کد خبر : 1690340 | 29 خرداد 1399 ساعت 11:35 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

زیدان: برای بازی‌های آخر شب و بعد از بارسا غر نمی‌زنم

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید می‌گوید قصد ندارد به خاطر زمان بازی‌های تیمش و به میدان رفتن بعد از بارسلونا غر بزند و شکایت کند.

زیدان: برای بازی‌های آخر شب و بعد از بارسا غر نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، این واقعیت که رئال مادرید در ادامه فصل پساکرونای لالیگا باید بازی‌های خود را دیرتر از بارسلونا انجام دهد و پنجره زمانی دیروقت شب برای بازی‌هایش اختصاص داده شده هواداران این تیم را ناراحت کرده ولی زین‌الدین زیدان سرمربی لوس بلانکوس می‌گوید قصد دارند با اشاره به این واقعیت غر زده و شکایت کند.

 

1503954

 

رئال مادرید امشب در ساعت 22 به وقت محلی میزبان والنسیا خواهد بود. این در حالی است که رقیب سرسخت رئالی‌ها در صدر جدول، بازی خود در این هفته مقابل لگانس را دو روز قبل انجام داده و با نتیجه 2-0 پیروز شده بود.

 

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب رئال مقابل والنسیا گفت:" ما چهار بازی بعدی‌‌مان را ساعت 10 شب انجام می‌دهیم. ولی این برنامه‌ای است که تغییر نخواهد کرد. من نگاه مثبتم را حفظ می‌کنم و نمی‌خواهم در این باره غر بزنم که چرا ما دیرتر از بارسا بازی می‌کنیم یا چرا ساعت 10 شب باید به میدان برویم. من از اینکه قرار است فوتبال بازی کنیم خوشحالم".

 

زیدان و شاگردانش دیشب تمرین خود را در ساعات پایانی شب برگزار کردند تا به شرایط بازی کردن در ساعات پایانی عادت کننند.

 

زیدان که با وجود صحبت‌هایش مشخص بود از این بابت ناراحت است در ادامه گفت:" ما الان ساعت 21:30 تمرین می‌کنیم تا با شرایط جدید تطابق پیدا کنیم. چهار بازی بعدی ما ساعت 22 برگزار می‌شود و عادت کردن به شرایط نوری زمین هم برای ما مهم است. باید ببینیم بعدها همچنان بازی‌هایمان ساعت 10 برگزار خواهد شد یا ...".

 

 

دیدگاه‌ها