کد خبر : 1690453 | 30 خرداد 1399 ساعت 01:11 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ممنوعیت مصاحبه، شادی و اهدای گل؛

تدابیر ویژه بهداشتی برای اولین بازی رسمی در ایران

سرپرست سازمان لیگ فوتسال پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری فینال لیگ برتر را برای مسؤولان تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون تشریح کرد.

تدابیر ویژه بهداشتی برای اولین بازی رسمی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، جلسه هماهنگی دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال کشور بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان، ساعاتی قبل با حضور آرش جابری سرپرست کمیته فوتسال، نماینده حراست فدراسیون فوتبال، اعضای هیأت فوتبال اصفهان، اعضای هیأت پزشکی ورزشی و نمایندگان دو تیم تشکیل شد.

 

آرش جابری در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این دیدار نمونه و آزمونی برای ورزش کشور خواهد بود؛ دیدار گیتی‌پسند و مس اولین مسابقه‌ای است که پس از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود؛ جای دارد از دو باشگاه گیتی‌پسند و مس نیز که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند، کمال تشکر را داشته باشم.

 

او با بیان اینکه این مسابقه بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد، ابراز کرد: همراهان باشگاه‌ها از اعضای باشگاه‌ها خواهند بود و تماشاگر نیستند؛ مراسم استقرار دسته جمعی، دست دادن و اهدای جوایز و گل و همچنین خوشحالی گل در دیدار فردا ممنوع است؛ فقط یک مراسمی در پایان بازی برای داور ارزنده کشور آقای ترحمی خواهد بود که هماهنگی‌های این مراسم صورت گرفته است.

 

جابری عنوان کرد: اِستند و بنرهای آموزشی توسط باشگاه گیتی‌پسند تهیه شده و در مکان‌های مناسب نصب شده است؛ همچنین باشگاه گیتی‌پسند اقلام بهداشتی را تهیه کرده که در اختیار حاضرین قرار می‌دهد؛ همچنین هر بازیکن باید کاور و بطری آب اختصاصی خود را داشته باشد؛ مصاحبه مطبوعاتی و عکس تیمی نیز ممنوع خواهد بود.

 

1504139

 

محمود نصیرلو، داور این مسابقه هم گفت: از صبح روز پنج‌شنبه فیلم‌های بازی دوتیم را آنالیز کردیم؛ افتخار می‌کنم که برای این دو تیم قضاوت خواهم کرد که در آسیا افتخار ایران هستند. من از دو تیم درخواست دارم اگر تا این لحظه من را  آنالیز نکردند، این کار را انجام بدهند؛ من هیچ تغییری در قضاوتم نخواهم داد چراکه در ۴۰ دقیقه‌ی بازی فقط قضاوت سالم برای من مهم است.

 

فیروزکوهی، نماینده حراست فدراسیون فوتبال نیز اظهار کرد: این بازی باید در حد مقررات بین‌المللی انجام شود. به هیچ وجه مصاحبه مطبوعاتی نخواهیم داشت. توصیه می‌کنم مدیران حتما به عوامل تیم خود اعلام کنند از مصاحبه‌های غیر فنی پرهیز کنند.

 

محمد حسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند نیز یادآور شد: بهترین‌های رشته فوتسال گردهم جمع شده‌اند و به نظرم روز جمعه، یک بازی آموزشی برای ورزش است؛ جدای از بحث رقابت، عبور خوب و سالم از این آزمون برای ما اهمیت دارد.

 

قائم مقام باشگاه گیتی‌‌پسند ابراز کرد: ما طبق دستورات سازمان لیگ تمام موارد حیطه اختیارات خودمان را انجام خواهیم داد و پک‌های بهداشتی و تست غربالگری در بدو ورود به حاضرین تحویل می‌شود.

 

محسن قائدی، سرپرست تیم گیتی پسند نیز در پایان این جلسه گفت: امیدوار هستم که اول از هر چیزی سلامتی تمام عزیزان در بازی فینال حفظ شود و مسابقه خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها