کد خبر : 1690487 | 30 خرداد 1399 ساعت 11:13 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی و علی بیرو؛ جامی که لمس نمی کنند

11 مرداد در بلژیک فینال جام حذفی بین تیم های بروژ و آنتورپ برگزار می شود. تیم هایی که هر یک – یک بازیکن ایرانی در اختیار دارند.

کاوه رضایی و علی بیرو؛ جامی که لمس نمی کنند  

به گزارش "ورزش سه"، با این وجود اما شاید هیچ یک از بازیکنان ایرانی این جام قهرمانی را لمس نکنند. اگر چه تمرینات تیم بروژ از دوشنبه به بهانه این بازی آغاز می شود و کاوه رضایی هم در اولین جلسه تمرین تیم حضور خواهد داشت اما اگر انتقال قرضی او به یکی از تیم ها قطعی شود او اردوی تیم را ترک خواهد کرد و بعید است در بازی 11 مرداد به میدان برود. به خصوص که به خاطر این انتقال اکنون ممکن است در اندیشه های تاکتیکی مربی جایی نداشته باشد. 

 

کاوه که به دلیل مصدومیت در بروژ روزهای خوبی نداشت در بازگشت به شارلوا روزهای خوب خود در فوتبال بلژیک را تکرار کرد بطوریکه در فصلی که گذشت یکی از موفق ترین لژیونرهای ایرانی بود. او به همین بهانه دوباره با درخواست باشگاه شارلوا برای حضور دراردوی این تیم مواجه شد اما تصمیم گیرنده در این خصوص باشگاه بروژ است. از آنجایی که باشگاه بروژ از کاوه رضایی خواسته در دور جدید تمرینات تیم حضور داشته باشد به نظر می رسد با باشگاه شارلوا برای دوره جدید همکاری به توافق نرسیده است. صحبت از حضور کاوه رضایی در تیم نانت فرانسه هم به گوش می رسد. 

 

همانند کاوه رضایی به نظر می رسد علیرضا بیرانوند هم شانسی برای حضور در این بازی نداشته باشد. در حالی که تمرینات تیم آنتورپ به بهانه فینال جام حذفی زودتر از بروژ آغاز شده علیرضا بیرانوند در سفر به بلژیک به مخالفت پلیس آمستردام مواجه شد و اینروزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد تا دست کم در بازی های باقی مانده لیگ برتر درایران به میدان برود و چهارمین قهرمانی متوالی را تجربه کند. البته باشگاه آنتورپ در تلاش است در روزهای آتی مقدمات سفر این دروازه بان به بلژیک را فراهم کند. 

 

به هر صورت جام قهرمانی حذفی فوتبال بلژیک جامی است که در 11 مرداد شاید از سوی هیچ یک از دو بازیکن ایرانی لمس نشود.

دیدگاه‌ها