کد خبر : 1690495 | 30 خرداد 1399 ساعت 11:50 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو فقط با یکی از این دو روش راهی بارسا می شود

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف اسپورتس ادعا می کند که بارسلونا تنها با دو روش می تواند لائوتارو مارتینز را از اینتر به خدمت بگیرد.

لائوتارو فقط با یکی از این دو روش راهی بارسا می شود

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث حضور ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. روزانه اخبار زیادی درباره قطعی یا منتفی شدن این انتقال به گوش می رسد با این حال اما به نظر می رسد که نراتزوری تنها با دریافت 111 میلیون یورو راضی به فروش مهاجم خود خواهد شد.

 

 

1500513

 

 

حالا و در همین رابطه خبرنگار معروف اسکای اسپورتس یعنی جانلوکا دی مارتزیو ادعا می‌کند که باشگاه بارسلونا تنها در دو صورت قادر خواهد بود که لائوتارو مارتینز را از نراتزوری به خدمت بگیرد. روش اول این که بلوگرانا 111 میلیون یورو بند آزادسازی ستاره آرژانتینی را بپردازد. همچنین روش دوم این است که باشگاه کاتالانی مبلغ 90 تا 95 به علاوه یک بازیکن مورد علاقه اینتر را به آن ها پیشنهاد دهد.

 

در مقطع کنونی به نظر می رسد که همه چیز متوقف شده و هیچ باشگاهی حاضر نیست از موضع خود پایین بیاید. در واقع اگر اوضاع به همین شکل ادامه پیدا کند، باید لائوتارو مارتینز را در سن سیرو ماندگار بدانیم. از طرفی اخیرا مائورو ایکاردی به شکل دائمی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد تا نراتزوری بیش از پیش به ماندگار شدن لائوتارو احتیاج داشته باشد.

دیدگاه‌ها