کد خبر : 1690527 | 30 خرداد 1399 ساعت 15:01 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

سانتیاگو کانیزارس:

نمی دانم چه کسی مغز گواردیولا را خاموش کرد

دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های رئال مادرید و والنسیا انتقادات تندی را علیه پپ گواردیولا مطرح کرد.

نمی دانم چه کسی مغز گواردیولا را خاموش کرد

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سال ها عضو تیم های ملی اسپانیا بود و در المپیک بارسلون نیز با اسپانیا عنوان قهرمانی را کسب کرد ولی او مدت هاست که به یکی از مدافعان استقلال طلبی کاتالونیا تبدیل شده و از منتقدان جدی دولت اسپانیا محسوب می شود. دیدگاه های سیاسی تند او با انتقادات فراوانی در اسپانیا روبرو شده اند.

 

 

1504231

 

 

سانتیاگو کانیزارس گلر سابق تیم ملی اسپانیا در یک مصاحبه به انتقاد از پپ پرداخت و گفت:« یادم است سال 92 و در زمان اردوی تیم اسپانیا برای المپیک به راحتی در مورد مسائل سیاسی حرف می زدیم؛ بدون اینکه مشکلی ایجاد شود. حتی در این مورد شوخی هم می کردیم. اگر کسی نظرات مخالف داشت، مساله ای ایجاد نمی شد و همه چیز در حد نیش و کنایه و شوخی باقی می ماند. تجربه من از صحبت در مورد سیاست با پپ اینطور است اما حالا همه چیز آزاردهنده شده است و دیگر کسی نمی تواند با او در این موارد شوخی کند.»

 

 

 

 

کانیزارس ادامه داد:« او می گفت عاشق کاتالونیاست و من هرگز ندیدم که در اردوی تیم های ملی به خاطر علاقه و تعصبش به کاتالونیا با مشکل مواجه شود. نه او و نه هیچ بازیکن کاتالان دیگر و فقط یک بار "اوله گر" بود که از لوئیس آراگونس سرمربی تیم درخواست کرد دیگر او را دعوت نکند. هرگز ندیدم که پپ دعوت تیم ملی را رد کند و ما حتی در جام جهانی 1994 و پس از حذف برابر ایتالیا در بوستون باهم گریه کردیم. هرگز او را بر ضد تیم ملی اسپانیا ندیدم. حالا اما نمی دانم چه بر سر او آمده است؟

ما بازیکنان تیم المپیک اسپانیا هنوز هم باهم معاشرت می کنیم و یک گروه واتس اپی داریم. همه هستیم به غیر از گواردیولا. حتی لوئیس انریکه هم در این گروه حاضر است اما شاید شهرت بالای پپ و درگیری و استرس هایش در لیگ برتر باعث شده تا با ما همراه نباشد. مواضع سیاسی او تند شده اند و زمانی که علیه اسپانیا صحبت می کند، واقعا ناراحت می شوم. نمی دانم چه کسی مغز سیاسی او را خاموش کرد.»

 

 

1504233

 

دیدگاه‌ها