کد خبر : 1690528 | 30 خرداد 1399 ساعت 15:45 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد دروازه بان فرانسوی رئال تمدید شد

آلفونس آرئولا گلر فرانسوی رئال می تواند تا پایان فصل در عضویت این باشگاه قرار داشته باشد.

قرارداد دروازه بان فرانسوی رئال تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بود که کیلور ناواس از رئال به پی اس جی پیوست و در عوض کهکشانی ها آلفونس آرئولا را از تیم پاریسی قرضی و تا 30 ژوئن 2020 به خدمت گرفتند.

 

 

1504245

 

 

شیوع کرونا و تعطیلی لالیگا به مدت سه ماه باعث شد تا بازی ها با وقفه برگزار شوند و به این ترتیب لالیگا تا ماه جولای ادامه خواهد داشت. همچنین رئال ماه آگوست باید در لیگ قهرمانان نیز به میدان برود که این کار برای بازیکنان قرضی با بازیکنانی که تا 30 ژوئن قرارداد داشتند را دشوار می کند.

 

طبق ادعای مارکا، رئال توانسته پس از مذاکره با پی اس جی، رضایت این باشگاه را برای تمدید قرارداد موقت آرئولا تا پایان فصل به دست بیاورد. به این ترتیب او می تواند تا پایان کار رئال در لیگ قهرمانان، بازیکن این باشگاه باشد و سپس به پاریس باز خواهد گشت.

بازی رئال برابر سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، 17 یا 18 مرداد خواهد بود و فینال رقابت ها نیز 2 شهریور در نظر گرفته شده است.

آرئولا در مقطعی از فصل و به دلیل اشتباهات متعدد تیبو کورتوا به ترکیب اصلی هم رسید ولی با یکی دو اشتباه بد، نتوانست رضایت کادر فنی را جلب کند. فصل بعد قرار است لونین دروزاه بان اوکراینی رئال، ذخیره اول تیبو کورتوا باشد.

 

 

1455174

 

 

دیدگاه‌ها