کد خبر : 1690577 | 30 خرداد 1399 ساعت 21:26 | 26.7K بازدید | 3 دیدگاه

بیمارانِ تیم‌های لیگ برتر می‌خواهند شکایت کنند؛

زنوزی: بگذارند شهرستانی‌ها تصمیم بگیرند

مالک باشگاه تراکتور از مسؤولان فدراسیون فوتبال می‌خواهد که تصمیم‌گیری برای ادامه فصل را برعهده تیم‌ها و به ویژه شهرستانی‌ها بگذارند.

زنوزی: بگذارند شهرستانی‌ها تصمیم بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ۲-۴-۴ رادیو جوان، اظهار کرد: به دلیل لغو شدن پروازها، همچنان در روسیه حضور دارم و حتی مجوز پرواز چارتر داده نمی‌شود. بنده خیلی آدم رسانه‌ای نیستم، اما باشگاه‌های دولتی در شرایط کنونی بنابر دلایلی نمی‌توانند مصاحبه کنند، به همین دلیل بنده این روزها زیاد مصاحبه می‌کنم!

 

او با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل فدراسیون فوتبال، ابراز کرد: آقای نبی از من درخواست کرده که روز شنبه نماینده باشگاه را به فدراسیون فوتبال بفرستم که من اعلام کردم بحث من فقط خودمان نیستیم؛ ما با هر مشکلی می‌سازیم؛ شما تمام مدیران عامل باشگاه‌ها را دعوت کنید و هر تصمیمی که گرفته شود، ما می‌پذیریم.

 

مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه ما نماینده ۱۶ باشگاه نیستیم، عنوان کرد: جلسه‌ای با حضور نماینده‌های ۱۶ تیم لیگ برتری و تیم‌های دسته یکی برگزار کنند؛ باشگاه‌های تهرانی‌ که برای خودشان است؛ پس اجازه دهند که باشگاه‌های شهرستانی برای این فوتبال تصمیم بگیرند.

 

زنوزی در خصوص برگزاری تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تراکتور، گفت: انتظار دارید تیم ما آمادگی نداشته باشد؟ دو بازیکن ماشین‌سازی و هفت نفر نیز از تراکتور کرونا گرفته‌اند. یکی از مربیان تبریزی نیز طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که با وکیل شخصی از متولیان امر شکایت خواهد کرد. همچنین مبتلایان به کرونا در سایر باشگاه‌ها هم می‌خواهند به طور دسته جمعی شکایت کنند.

 

او با تاکید بر اینکه باید به یک خرد جمعی برسیم، عنوان کرد: تاکنون شما برای این فوتبال تصمیم گرفته‌اید که فوتبال به این وضعیت افتاده است و حتی صعود به جام جهانی نیز به اما و اگر کشیده شده است.

 

مالک باشگاه تراکتور اضافه کرد: ما طی بیانیه مواضع‌مان را اعلام کرده‌ایم و بازیکنان و مربیان در قالب طوماری خواستار رسیدگی به حق و حقوق‌شان شده‌ایم. فردا صبح به فدراسیون و سازمان لیگ نامه ارسال می‌کنیم و عصر یکشنبه نیز به فیفا نامه زده و ضعف اساسنامه فدراسیون فوتبال را هم اعلام خواهیم کرد؛ چراکه معتقد هستیم ضعف اساسنامه فوتبال‌مان را به اینجا رسانده است.

 

زنوزی با تاکید بر مواضع قبلی در خصوص دخالت وزارت ورزش در امور فدراسیون و باشگاه‌ها اظهار کرد: آقای نبی به من گفت که برای برگزاری بازی در امارات باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانیم، من هم گفتم که مقابله به مثل کنید. پشت حرف‌هایشان منطقی وجود ندارد و به همین دلیل است که جلسه را برگزار نمی‌کنند.

 

او در پایان اظهارات‌اش بر مواضع قبلی خود در خصوص دخالت افراد غیر ورزشی در فوتبال و بازگشت بازنشسته‌ها به فدراسیون فوتبال تاکید کرد.

دیدگاه‌ها