کد خبر : 1690615 | 31 خرداد 1399 ساعت 10:18 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت تماشاگران بروژ با بازگشت کاوه رضایی

تماشاگران تیم بروژ با بازگشت کاوه رضایی به ترکیب این تیم مخالف هستند و می گویند بهتر است خم چنان کاوه رضایی از سوی باشگاه به عنوان بازیکن قرضی در تیم دیگری بازی کند.

مخالفت تماشاگران بروژ با بازگشت کاوه رضایی

به گزارش "ورزش سه"، کاوه در فصلی که گذشت به عنوان بازیکن قرضی در تیم شارلوا حضور داشت و ارایه گر بازی های خوبی در ترکیب تیم سابقش بود و در حالی که باشگاه شارلوا تلاش می کند مدت در اختیار داشتن کاوه را تمدید کند بروژ صحبت هایی هم با باشگاه نانت فرانسه در مورد کاوه رضایی داشته است.

 

سایت فوتبال 24 بلژیک به تازگی نظر سنجی برای تماشاگران بروژ برگزار کرده و از آنها پرسیده با بازگشت کاوه به ترکیب تیم موافق هستید؟ 51 درصد به این سوال پاسخ منفی دادند و 49 درصد هم گفته اند بهتر است رضایی یک بار دیگر شانس خود را در ترکیب تیم آزمایش کند. در حالی که بروژ کاوه را با پرداخت 5 میلیون یورو به باشگاه شارلوا خریداری کرد  مهاجم سابق تیم استقلال به دلیل مصدومیت های پی در پی نتوانست روزهای خوبی را در تیم جدیدش تجربه کند اما وقتی به عنوان بازیکن قرضی به شارلوا برگشت گل های خود را در لیگ برتر بلژیک تکرار کرد تا جایی که امروز مورد توجه تیم نانت فرانسه هم قرار گرفته است.

 

کاوه رضایی اینروزها در برنامه های آماده سازی باشگاهش حضور دارد چرا که بروژ برای فینال جام حذفی در برابر تیم آنتورپ آماده می شود. این مسابقه قرار است 11 مرداد برگزار شود. در صورتی که تا این تاریخ انتقال قرضی کاوه محقق نشود او می تواند قهرمانی در جام حذفی فوتبال بلژیک را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

دیدگاه‌ها