کد خبر : 1690616 | 31 خرداد 1399 ساعت 10:19 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل عمل نکردن به پروتکل های بهداشتی

محرومیت و جریمه دو ستاره تیم ملی عراق

فدراسیون فوتبال عراق بعد زا نقض دستورالعمل های بهداشتی توسط دو بازیکن ملی پوش این تیم ، تصمیم به خارج کردن نام آن ها از لیست تیم ملی گرفت.

محرومیت و جریمه دو ستاره  تیم ملی عراق

به گزارش" ورزش سه" سایت السومریه عراق با انتشار این خبر نوشت که فدراسیون فوتبال عراق بعد از نقض دستورالعمل ها در خصوص قرنطینه بازیکنان و عدم حضور در مجامع ، تصمیم گرفت ضرغام اسماعیل و علا مهاوی را از تیم ملی کنار گذاشته و آن ها را جریمه ملی کند.


فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه ای که در اختیار این سایت گذاشته اعلام کرد:" پس از بررسی ویدئوی منتشر شده در رسانه های اجتماعی، این تصمیم (محرومیت و جریمه) ضرغام اسماعیل و علا مهاوی که باعث نقض دستورالعمل ها و پروتکل سلامتی در ارتباط با ماندن در منزل و عم حضور در مجامع ، همچنین دست کم گرفتن و جدی نگرفتن این بیماری خطرناک که جهان را تهدید می کند، شده اند با مشورت با سرکوکاتانچ سرمربی تیم اتخاد شده است.


با کنار گذاشتن ضرغام اسماعیل و علا مهاوی از تیم ملی عراق ، برای هر بازیکن جریمه 2 میلیون دینارعراقی در نظر گرفته شد تا این مبلغ به خانواده های آسیب دیده از بیماری های کرونا اختصاص پیدا کند.


در این بیانیه همچنین آمده است :" فدراسیون فوتبال عراق از همه بازیکنان فوتبال در این کشور می خواهد که الگوی خوبی برای جامعه باشند و در آگاهی سازی جامعه از خطرات این ویروس نقش ایفا کنند."

دیدگاه‌ها