کد خبر : 1690623 | 31 خرداد 1399 ساعت 10:59 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات چالش ها و تاوان هایی دارد

جلالی: باید زندگی در شرایط کرونا را یاد بگیریم

تیم فوتبال گل گهر بعد از انجام یک بازی تدارکاتی دیگر در سیرجان خودش را آماده بازی حساس هفته بیست و دوم برابر سپاهان می کند.

جلالی: باید زندگی در شرایط کرونا را یاد بگیریم

به گزارش" ورزش سه" مجیدجلالی سرمربی تیم گل گهر در طول دوران تعطیلی تمرینات و مسابقات به طور جدی در حال طراحی تمرین و برنامه ریزی برای بازیکنانش بود تا از فرم خوبی که پیش از شیوع کرونا داشتند دور نشوند. او بعد از آغاز تمرینات نیز برنامه ای جدی را در نظر گرفت و تا الان تیمش را در سه بازی تدارکاتی جدی محک زده است.


سرمربی با تجربه گل گهر درباره شرایط تیمش گفت:" بعد از بازی با سایپا دو روز به بچه ها استراحت دادیم. تیم به این استراحت نیاز داشت چرا که من احساس خستگی را در بچه ها می دیدم و لازم بود کل تیم دو روز استراحت کند."


او ادامه داد:" از دیروز که بچه ها به تمرین برگشتند دیدم که از نظر روحی و جسمی خیلی خوب هستند. ما در سه بازی تدارکاتی که انجام دادیم بازی به بازی بهتر شدیم و بخصوص در بازی آخر بچه ها خیلی روان و خوب بازی کردند. در حال حاضر به سیرجان آمدیم تا هم تمریناتمان را ادامه بدهیم و هم یک بازی دوستانه با تیم شهربابک برگزار کنیم. در این روزهای باقیمانده تا شروع مسابقات سعی می کنیم جلسات بیشتری با تیم و بازیکنان داشته باشیم و آن ها را از هر نظر برای بازی مهمی که پیش رو داریم آماده کنیم."


او در ارتباط با میزبانی گل گهردر سیرجان در ادامه رقابت ها گفت:" باشگاه در صدد است همه تمهیدات لازم را آماده کند. البته کرمان هم مثل چند استان دیگر شرایطش کمی حادتر از گذشته است اما آنچه من دیدم این است که مردم در حال حاضر مسایل بهداشتی را رعایت می کنند و انشالله هرچه سریعتر شرایط بهبود پیدا کند."


جلالی با اشاره به شرایط تیمش هم افزود:" ما داریم بازی ها را شروع کنیم و در مسابقه مشخص می شود تا چه حد به کیفیت قبلی مان رسیده ایم. برداشت درست ما در مسابقات و همچنین در خلال بازی های دوستانه به دست می آید. اما در حال حاضر در برخی جنبه ها مثل شرایط بدنی خوب هستیم ضمن اینکه کمی هم نگران فرسودگی بازیکنان هستم. به همین خاطر برای طراحی تمرین با وسواس زیادی عمل کنیم و در مسائلی چون زمان و میزان تمرین ، استراحت و بچه ها دقت بالایی به خرج می دهیم که بچه ها آسیب نبینند. با این وجود بازی آخر ما برابر سایپا نشان داد که بچه ها خیلی زود در حال رسیدن به شرایط خیلی خوبشان هستند."


سرمربی گل گهر در ارتباط با نامه ای که با امضای مربیان و بازیکنان در رابطه با تعطیلی مسابقات منتشر شده گفت:"آن ها دغدغه هایی دارند که واقعا نامربوط نیست. در حال حاضر 10 استاد در وضعیت قرمز هستند که سه تا از آن ها استان هایی است که بازی در آن برگزار می شود. اما من شخصا اینطور فکر می کنم که مسابقات باید برگزار شود به خاطر اینکه کرونا انگار فعلا هست. خوشبین ترین افراد در سراسر دنیا می گویند که دستکم تا یکسال آینده این ویروس وجود دارد. در فوتبال هم در خیلی از کشورها به دنبال این هستند تا اقداماتی بیاندیشند که بازی ها با حضور تماشاگران برگزار شود. به همین دلیل فکر می کنم باید زندگی در شرایط کرونا را قبول کنیم و یادبگیریم هرچند در این شرایط برگزاری مسابقات چالش ها و تاوان های اجتناب ناپذیری دارد."


او اضافه کرد:" امیدوارم که مشکل خاصی پیش نیاید و سلامت هیچ بازیکن و مربی و دست اندرکار فوتبالی در طول مسابقات به خطر نیفتد."

 

جلالی در پایان گفت:" جا دارد از گروه پزشکی ، تیم سرپرستی و همچنین مدیریت باشگاه تشکر کنم که از زمانی که کار را شروع کردیم با وجود مشکلات زیادی که به وجود آمد به خوبی توانستند با هماهنگی و اتحادی که داشتند مشکلات را مرتفع کنند. واقعیت این است که بعد از مثبت شدن تست ها فشار زیادی روی ما وجود داشت که با یکدلی و مدیریت خوبی که انجام شد توانستیم به خوبی از آن عبور کنیم."

دیدگاه‌ها