کد خبر : 1690628 | 31 خرداد 1399 ساعت 11:14 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مصدومان گل گهر به تمرینات

منشا به بازی با سپاهان می رسد

مهاجم نیجریه ای تیم گل گهر که در بازی تدارکاتی تیمش برابر پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شده بود به تمرینات گروهی باز می گردد.

منشا به بازی با سپاهان می رسد

به گزارش" ورزش سه" گادوین منشا در بازی با پرسپولیس نمایش خوبی در شروع بازی داشت و توانست روی دروازه تیم سابقش فشار بیاورد اما دو صحنه باعث شد که او با یک آسیب دیدگی جدی روبرو شود. او در همان دقایق ابتدایی یک خطا روی شجاع خلیل زاده کرد. در صحنه ای که توپ با ارتفاق به سمت منشا می آمد و شجاع به او چسبیده بود دست منشا به صورت خلیل زاده برخورد کرد و موجب مصدومیت جزئی مدافع پرسپولیس از ناحیه صورت شد.


اما این حرکت بی جواب نماند و دقایقی بعد روی یک توپ اینبار شجاع روی مهاجم گل گهر خطا کرد اما این خطا در نهایت باعث خروج منشا از زمین شد.


این مصدومیت اما به این بازی ختم نشد و منشا در تمرینات بعدی گل گهر بعد از بازی به طور اختصاصی و زیرنظر پزشک تیم گل گهر تمریناتش را ادامه داد. او با رسیدن به آمادگی کامل از امروز در تمرینات گروهی تیمش شرکت می کند. منشا یکی از مهره های کلیدی جلالی در ادامه رقابت های لیگ برتر است. او از زمان حضورش در گل گهر عملکرد مثبتی داشته و در کنار دیگر مهاجمان تیم توانسته امتیازات خوبی را برای این تیم به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها