کد خبر : 1690639 | 31 خرداد 1399 ساعت 12:10 | 246.1K بازدید | 21 دیدگاه

آیا کاپیتان پرسپولیس در آستانه انتقال به استقلال بود؟

پاسخ سیدجلال به ادعای جنجالی علیرضا منصوریان

از این بابت که مورد علاقه طرفداران پرسپولیس هستم و این حس را به من می‌دهند واقعا به خودم افتخار می کنم و این بزرگترین چیزی است که به آن دست پیدا کرده‌ام.

پاسخ سیدجلال به ادعای جنجالی علیرضا منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان باتجربه پرسپولیس که اکنون با کسب هفت عنوان قهرمانی، پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر محسوب می‌شود و در آستانه تصاحب جامی دیگر برای پررنگ کردن ویترین افتخاراتش قرار دارد، مدعی است که همواره از قبول پیشنهاد پرسپولیس به خود افتخار کرده و کسانی که او را از نزدیک می‌شناسند به خوبی از موضوع مربوط به عدم بازگشتش به پرسپولیس بعد از ماجرای بازگشت از قطر و ناراحتی از این بابت، آگاه هستند.


در این بین اما ماجرای ادعای علیرضا منصوریان درباره اینکه او در آستانه انتقال به استقلال قرار داشت و او مانع از این اتفاق شده و سیدجلال را به نفت تهران آورده، بهانه گفتگوی ما با کاپیتان سرخ‌ها شد.

 

کاپیتان پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط این تیم برای شروع دوباره رقابت‌ها گفت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تمرینات و دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برگزار کردیم که قطعا می‌تواند کمک خوبی در ادامه مسیر برای ما باشد. ما باید قدرتمند و با انگیزه بالا لیگ را بار دیگر شروع کنیم و در نهایت به آن چیزی که هدف اصلی‌مان برسیم. کار سختی پیش رو داریم و نباید به جدول و اختلاف امتیاز فکر کنیم و اگر همه چیز را تمام شده بدانیم با غافلگیری مواجه خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان باتجربه‌ای در جمع ما حضور دارند و توانستند تا به اینجای فصل با همان انگیزه بالا برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند و این راه را باید همچنان ادامه دهیم.

 

مدافع سرخپوشان درباره محمد انصاری و مصدومیت این بازیکن نیز گفت: همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و محمد بداند که ما در کنارش حضور داریم و امیدواریم به خوبی از این مرحله عبور کند و بار دیگر با بازگشت به زمین موفق و پرتلاش ظاهر شود.

 

سیدجلال با اشاره به حضور ابتدایی‌اش در پرسپولیس علیرغم پیشنهاد مالی بیشتری که از دیگر تیم‌ها و البته استقلال در سال 90 داشته، می‌گوید: در سال 90 که از سپاهان جدا شدم همه شاهد بودند که هم پیشنهادات زیادی داشتم و هم اینکه از نظر مالی خیلی بالاتر از پرسپولیس بودند. نیازی به این ندارم که این مسائل را بازگو کنم و بگویم که قلبم با پرسپولیس بود و قطعا همینطور بوده که راضی به این انتقال شده‌ام و به همین خاطر سپاهان را ترک کردم. هواداران خوشبختانه همه چیز را می‌دانند. طی تمام این مدتی که در تیم بودم تمام تلاشم را برای موفقیت داشتم و حتی در آن مقطع که اولین بار به پرسپولیس آمدم با قلبم این انتخاب را داشتم و نسبت به دیگر پیشنهادات بی توجه بودم. وقتی از سپاهان جدا شدم در جلسه با آقای رویانیان حاضر شدم و آنجا هم همه چیز خیلی زود به سمت نهایی شدن قرارداد پیش رفت.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که درباره رد پیشنهاد استقلال و توصیه منصوریان بعد از بازگشت از قطر به میان آمده گفت: بعد که از قطر برگشتم و با آقای نژادفلاح جلسه گذاشتم ولی هم کادر مدیریت تغییر کرده بود و همچنین آقای برانکو نظری روی حضورم در این تیم نداشتند. این موضوع باعث شد تا در نهایت علیرغم دیگر پیشنهاداتی که داشتم راهی نفت شدم و کارم را در کنار آقای منصوریان ادامه دهم. وقتی به تمرینات رفتم آقای منصوریان گفتند تصمیم خوبی گرفتی. تو پرسپولیسی هستی و باید برگردی. خوشبختانه علیرغم فصل سخت و پرفراز و نشیبی که داشتیم توانستیم نتایج خوبی بگیریم و البته فصل بعد این افتخار دوباره نصیبم شد تا بتوانم به پرسپولیس برگردم و کنار هواداران جشن‌های خوب و خاطره انگیزی را ثبت کنیم.

 

جلال حسینی با اشاره به حضورش در پرسپولیس گفت: مطرح شدن این بحث خیلی خوب نیست چرا که هر بازیکنی ممکن است در یک دوره زمانی مورد توجه تیمی باشد و با توجه به شرایطی که در بازار نقل و انتقالات وجود دارد تصمیمی برخلاف میلش را بگیرد، همانطور که رفتنم  به نفت تهران با توجه به آن شرایط بود. آن موقع درخواستی از سوی پرسپولیس نبود به نفت رفتم اما علیرغم اینکه این تیم پرطرفدار نبود تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دادم. از زمانی که در پرسپولیس حضور پیدا کردم و تجربه بازی در پرسپولیس را چشیدم همه چیز برایم متفاوت بود. از این حیث که یک بازیکن چطور می‌تواند با هواداران در ارتباط باشد و آن عشقی که از آنها می‌گیرد چقدر می‌تواند به بازی‌اش کمک کند و باعث پیشرفت شود و دلگرم کننده باشد. از این بابت که مورد علاقه طرفداران پرسپولیس هستم و این حس را به من می‌دهند واقعا به خودم افتخار می کنم و این بزرگترین چیزی است که به آن دست پیدا کردم. خیلی بالاتر از جام‌ها برایم ارزشمند است و البته خوشحالم که در این میان توانستیم جام هم به اندازه کافی به دست بیاوریم و بعدها می‌توانم با مرور آنها بابت حضور در فوتبال احساس کنم که کاری از دستم بر می آمده را به بهترین نحو انجام داده‌ام.

دیدگاه‌ها