کد خبر : 1690648 | 31 خرداد 1399 ساعت 13:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش هنرپیشه نقش مایک تایسون برای عضله‌سازی!

جیمی فاکس هنرپیشه آمریکایی که قرار است در یک فیلم نقش مایک تایسون را بازی کند، به شدت در حال انجام تمرینات بدنسازی و عضله‌سازی است.

تلاش هنرپیشه نقش مایک تایسون برای عضله‌سازی!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی فاکس هنرپیشه مشهور آمریکایی برای بازی در فیلمی که قرار است زندگی‌نامه مایک تایسون بوکسور افسانه‌ای آمریکایی را روایت کند انتخاب شده است. ولی بازی کردن نقش مایک تایسون، به خصوص به دلیل بدن بسیار ورزیده او کار دشواری است و جیمی فاکس این روزها به شدت در حال انجام تمرینات بدنسازی و عضله‌سازی است.

 

1504385

 

جیمی فاکس در این فیلم که هنوز نامش فاش نشده قرار است هم نقش مایک تایسون جوان و هم مایک تایسون پا به سن گذاشته را بازی کند. جیمی فاکس می‌گوید او سالها است روی این پروژه کار می‌کند.

 

حالا که پروژه فیلم مایک تایسون سرعت گرفته و قرار است به زودی فیلمبرداری‌اش آغاز شود کار اصلی فاکس آغاز شده. او می‌گوید برای تغییر شکل ظاهری بدنش و شبیه کردن آن به بدن ورزیده تایسون کار با یک مربی بدنسازی مشهور به اسم مارک برن‌باوم را آغاز کرده.

 

جیمی فاکس می‌گوید این روزها هر روز 60 شنا، 60 بارفیکس و 60 حرکت دیپ انجام می‌دهد و اینها تنها حرکاتی است که برای ورزیده کردن بالاتنه‌اش از آنها استفاده می‌کند.

 

فاکس می‌گوید با توجه به اینکه بالاتنه او نسبتا ورزیده است در این مورد کار  ساده‌تری دارد ولی با توجه به ضعف پاها او هر چقدر تلاش کند نمی‌تواند پاهایی مثل پاهای تایسون پیدا کند و دست‌اندکاران فیلم تصمیم گرفته‌اند برای پاهای او از عضلات تقلبی استفاده کنند.

 

 

دیدگاه‌ها