کد خبر : 1690663 | 31 خرداد 1399 ساعت 13:54 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

برای پیگیری برنامه فوتبال پایه در گل گهر

جلسه جلالی با 36 مربی در سیرجان

باشگاه گل گهر که اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می کند برنامه ریزی جدی برای گسترش و پیشرفت در فوتبال رده های پایه دارد.

جلسه جلالی با 36 مربی در سیرجان

به گزارش" ورزش سه" باشگاه گل گهر سرمایه گذاری روی رده های پایه و جذب و پرورش استعدادهای استان کرمان را شروع کرده است. مجید جلالی سرمربی این تیم که در روزهای ابتدایی فصل که هنوز هدایت تیمی را نداشت در سفری به اسپانیا این امکان را داشت تا از نزدیک  آکادمی فوتبال بارسلونا (لاماسیا) ببیند و نت هایی را برای اجرا در فوتبال ایران بردارد. 


با پیوستن جلالی به گل گهر و اهداف که این باشگاه برای پیشبرد اهدافش در پرورش بازیکنان در رده های پایه داشت برنامه ریزی هایی برای انجام برخی اقدامات انجام شده است. در همین ارتباط مجیدجلالی که به همراه گل گهر در سیرجان حضور دارد قرار است ظرف یکی دو روز آینده با کل مربیان تیم های پایه گل گهر جلسه ای را برگزار کند. گل گهر در مجموع 36 مربی در رده های پایه دارد که همه آنها بومی و اهل سیرجان هستند. به گفته سرمربی گل گهر مربیان خوب و آینده داری نیز در میان این مربیان جوان دیده می شود.


فوتبال کرمان در سال های اخیر نماینده هایی در فوتبال ایران داشته است هرچند حضورشان تا پیش از این پرفراز و نشیب بوده است. با این حال گل گهر قصد دارد که حضورش در لیگ برتر را متدوام کرده و خودش را تبدیل به یک باشگاه با امکانات حرفه ای و رده های پایه موفق مانند سپاهان و فولادخوزستان بکند که در این سال ها توانسته اند با اتکا به همین آکادمی ها و امکانات حرفه ای شان به مقام و افتخارهای خوبی دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها