کد خبر : 1690679 | 31 خرداد 1399 ساعت 15:16 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه تکرار گلزنی در شهرآورد کوچک تهران؛

احمد نور و تمرین گل پلی استیشنی! (عکس)

احمد نوراللهی که گل پیروزی پخش پرسپولیس در مقابل پیکان را به ثمر رساند، حالا امیدوار است که دوباره در مقابل این تیم تهرانی بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت هفته آینده اولین بازی خود را در مقابل پیکان برگزار خواهند کرد. این دیدار نخستین مسابقه رسمی قرمزها بعد از حدود 100 روز خواهد بود که اهمیت زیادی هم برای آن ها دارد و پرسپولیسی ها فرصت این را خواهند داشت تا با غلبه بر تیم همشهری، این تیم را دبل کنند. در بازی دور رفت پرسپولیس با گل مهدی ترابی از حریف پیش افتاد اما سعید واسعی دروازه بیرانوند را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود. در شرایطی که بسیاری تصور می‌کردند بازی با همین نتیجه تمام خواهد شد اما احمد نوراللهی ستاره پرسپولیس با ضربه سری تماشایی دروازه پیکان را فرو ریخت تا کاپیتان سوم سرخ ها با گل سه امتیازی، تیم گابریل کالدرون را به بردی حساس برساند.

 

این پیروزی پس از دو شکست متوالی مقابل سپاهان و شهرخودرو رقم خورد و باعث شد تا پرسپولیس به فرم خوب قبلی برسد و بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد. نکته جالب این که شاگردان گابریل کالدرون بعد از این پیروزی توانستند با چند برد متوالی به صدر جدول برسند و قهرمان نیم فصل نیز شوند که همین موضوع ارزش گل احمد نوراللهی را بالاتر هم می‌برد.

 

1504429

 

احمد نور البته در لیگ نوزدهم به سایپا هم گلزنی کرد تا دیگر تیم تهرانی نیز از ضربات او بی نصیب نماند اما گل ویژه این بازیکن به نخستین دیدار سالیانه پرسپولیس در فروردین 1398 مربوط می‌شود؛ جایی که موفق شد با ضربه سری تماشایی دروازه استقلال را باز کند و قرمزپوشان با همین گل برنده شهرآورد پایتخت شدند.

 

حالا او که در تمرینات گل پلی استیشینی را هم تمرین می‌کند، امیدوار است که دوباره در اولین بازی سال گلزنی کند و همین گل انگیزه برای رقم زدن یک سال درخشان مثل 98 شود؛ سالی که در آن بیش از 40 بازی فیکس با پرسپولیس و تیم ملی انجام داد و ستاره تیمش بود.

دیدگاه‌ها