کد خبر : 1690715 | 31 خرداد 1399 ساعت 18:30 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیمیتار برباتوف:

هاورتز فکر رئال را از سرش بیرون کند

دیمیتار برباتوف به کای هاورتز توصیه کرد که یک فصل دیگر هم در لورکوزن بماند و به پیشنهاد رئال فکر نکند.

هاورتز فکر رئال را از سرش بیرون کند

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، پدیده 21 ساله فوتبال آلمان و باشگاه بایر لورکوزن مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته و مربی او در این باشگاه چندی پیش گفت که لورکوزن قادر به نگهداشتن این ستاره جوان نیست و او در تابستان آتی این تیم را ترک خواهد کرد.

با این حال لورکوزن قصد ندارد او را به بهایی کم از دست بدهد و برای واگذاری‌اش دست کم 100 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

 

 

1503789

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رئال مادرید به شدت قصد جذب هاورتز را داشت و زمستان گذشته پیشنهادی هم به لوزکوزن ارائه داد که رد شد. باشگاه آلمانی تنها با دریافت 100 میلیون یورو قصد واگذاری هاورتز را داشت. رئال حتی دو بازیکن خود را هم به لورکوزن پیشنهاد داده بود.

کای هاورتز تا ژوئن 2022 قرارداد دارد و در قرارداد او بند فسخی هم گنجانده نشده است تا رئال و باشگاه های خواهان هاورتز برای جذب او مستقیما با لورکوزن وارد مذاکره شوند.

 

 

1474701

 

 

 دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد و اسطوره فوتبال بلغارستان می‌گوید کای هاورتز، پدیده جوان آلمانی که در باشگاه لورکوزن بازی می‌کند از توان لازم برای جانشینی ادن هازارد برخوردار است ولی انتقال او به  لیگ برتر انگلیس در حال حاضر زودهنگام خواهد بود:« هاوزتر نباید به هیچ وجه به رئال مادرید و پیشنهاد این باشگاه فکر کند. به یوویچ و حتی هازارد و کورتوا نگاه کنید. در همان فصل نخست و چند بازی ابتدایی که بد ظاهر شدند، مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند و هو شدند. هواداران رئال حتی گرت بیل و کریستیانو رونالدو را هم هو کردند و این اصلا باور کردنی نیست اما واقعیت دارد.»

 

 

1502095

 

 

ستاره سابق لورکوزن، تاتنهنام و یونایتد ادامه داد:« می دانم که مقاومت  برابر پیشنهاد رئال سخت است و هر بازیکنی دوست دارد پیراهن این تیم را بر تن کند اما برای بازی کردن در رئال باید از هر نظر آماده بود و در این تیم فرصت برای بهتر شدن نیست و در همان ابتدا باید خوب ظاهر شد. هاورتز هنوز بازیکن جوانی است. او اگر یک سال دیگر در لورکوزن باقی بماند هم از نظر بدنی و هم از نظر فنی و عقلی رشد خواهد کرد.

هاورتز قطعا در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. او الان نیاز به بازی کردن دارد و این در لورکوزن تضمینی است اما در رئال مادرید نه. بنابراین او بهتر است فعلا در لورکوزن بماند و به رئال نرود.»

دیدگاه‌ها