کد خبر : 1690764 | 31 خرداد 1399 ساعت 22:09 | 40.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره جنجالی بارسلونا باز هم در لیست کلوپ

بعد از ناکامی در خرید تیمو ورنر و انتقال او به چلسی، لیورپول قصد دارد در فصل تابستان برای جذب عثمان دمبله اقدام کند.

ستاره جنجالی بارسلونا باز هم در لیست کلوپ


به گزارش "ورزش سه"، تا چندی قبل یورگن کلوپ تصور کرد که می تواند تیمو ورنر، ستاره آلمانی و هموطن خود را جذب کند، چون تیمش مدافع عنوان قهرمان اروپا است و همچنین به زودی قهرمانی لیگ انگلیس را نیز به دست خواهد آورد. با این حال قدرت مالی چلسی و پرداخت بند آزادسازی 55 میلیون یورویی ورنر تعیین کننده بود و در نهایت مهاجم آلمانی تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود.

 

1504517

 

اما حالا نشریه موندو دیپورتیوو در گزاشی مدعی شد هدف بعدی لیورپول را باید عثمان دمبله، ستاره 23 ساله و فرانسوی بارسلونا دانست. با توجه به شرایط وخیم مالی، بلوگرانا ممکن است با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو عثمان دمبله را به فروش برساند، اما ممکن است گزینه انتقال قرضی با بند خرید در نهایت موجبات توافق طرفین را بوجود آورد.

 

شرایط برای عثمان دمبله در ترکیب بارسلونا در سه فصل اخیر چندان مساعد نبوده و این بازیکن بخش عظیمی از مسابقات را به علت مصدومیت از دست داده است. گرچه شایعاتی در مورد تمایل فیلیپ کوتینیو به بازگشت به لیورپول نیز وجود دارد، اما مرسی سایدی ها حاضر به پرداخت حقوق بالای این ستاره برزیلی نیستند و تنها در صورتی که خود بارسلونا نیز همکاری کرده و بخشی از حقوق را بدهد، انتقال کوتینیو به آنفیلد عملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها