کد خبر : 1690794 | 01 تیر 1399 ساعت 08:46 | 2K بازدید | 1 دیدگاه

ورزشکاران نمی‌توانند امرار معاش کنند

احدی: ورزش بیشترین ضرر را از کرونا دیده است

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: به نظر من ورزش بیشترین ضرر را از شیوع کرونا داشته است، چون تمام سالن‌ها و مسابقات تعطیل شده است.

احدی: ورزش بیشترین ضرر را از کرونا دیده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهران احدی در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز، اظهار داشت: برای شروع لیگ بازیکنان و کادرفنی باید تست کرونا بدهند و در حال حاضر نیز نجام می‌شود. بازیکنان هم فعلا به صورت انفرادی و در منزل تمرین می‌کنند و فعلا اردوها شروع نشده است.

 

وی ادامه داد: بعد از انجام تست‌ها، احتمالا مجوز تمرینات گروهی صادر می‌شود و برنامه رقابت‌ها هم اعلام خواهد شد.

 

احدی با اشاره به تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع کرونا اظهار داشت: به نظر من بیشترین ضرر را ورزش از شیوع این بیماری داشته است، چون همه مسابقات و تمرینات تعطیل شد. این در حالی است که مشاغل دیگر آزاد شده و همه مشغول کار هستند. ورزشکار و مربی همه درآمدشان از ورزش است و اگر نباشد، درآمدی نخواهند داشت و نمی‌توانند امرار معاش کنند.

 

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد با اشاره به بازگشایی سالن‌ها عنوان کرد: در سال‌های گذشته و برای تابستان نوجوانان و نونهالان زیادی در کلاس‌ها ثبت می‌کردند، اما امسال شرایط کاملا فرق کرده و کرونا باعث افت زیادی از این کلاس‌ها شده است.

 

وی تاکید کرد: برخی بازیکنان از زمان شیوع کرونا هیچ عایدی نداشتند و نمی‌توانند کار دیگری هم انجام دهند. خود من از مسئولان باشگاه خواستم بخشی از قراردادها را پرداخت کنند تا بازیکنان با خیال راحت تری وارد مسابقات شوند.

دیدگاه‌ها