کد خبر : 1690795 | 01 تیر 1399 ساعت 08:47 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو هفته دیگر به تمرینات تکواندو بازمی‌گردم

همتی: امیدوارم دست خالی از المپیک برنگردم

نایب قهرمان تکواندو المپیک نوجوانان آرژانتین گفت: احتمالا تا دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات برگردم و هم اکنون در یکی از سالن‌های کرج تمرینات آمادگی جسمانی خود را انجام می‌دهم.

همتی: امیدوارم دست خالی از المپیک برنگردم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کیمیا همتی در خصوص تمرین در خانه، اظهار داشت: تمرین در فضای منزل برای ورزشکاران حرفه‌ای تا حدودی سخت بود ولی با رعایت نکات بهداشتی خیلی بهتر است در خانه تمرینات را دنبال کنیم. با این شرایط که سراسر دنیا درگیر این بیماری هستند و مسابقه ای برگزار نمی شود، باید با تمرین مستمر و منظم آمادگی خود را در حد ایده‌آل نگه داریم. 

 

وی ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا در ورزش هنوز اجازه برگزاری اردوهای تیم ملی نداده ولی مسئولان و اساتید تیم ملی به فکر هستند و چند ماه قبل از مسابقات برون مرزی و بین المللی، انتخابی تیم ملی و اردوهای آماده سازی را برگزار خواهند کرد. 

 

نایب قهرمان المپیک نوجوانان 2018 آرژانتین در خصوص تفاوت تمرین در اردوی تیم ملی و خانه، تاکید کرد: شرایط اردویی در کمپ تیمهای ملی خیلی بهتر و حرفه‌ای‌تر از خانه است ولی با این حال که اردوها تعطیل شده، تمریناتمان در خانه به صورت ارتباط آنلاین با استاد مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان برگزار می‌شود. هر روز تمرینات را از کادر فنی در قالب یک گروه پیام‌رسان دریافت می‌کنیم و سپس حرکات تمرینی خود را در آن گروه قرار می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: پس از اینکه اساتید و مربیان فیلم‌های حرکات ما را بازبینی و بررسی کردند، اگر مشکل فنی یا در حرکات بدنسازی اشکالی داشته باشیم، موارد را به ما تذکر می دهند تا بدین ترتیب تمریناتمان به صورت منظم برگزار شود.

 

همتی درباره مصدومیتش نیز اذعان کرد: آسیب‌دیدگی پایم هنوز خوب نشده و احتمالا دو هفته دیگر می‌توانم به تمرینات فنی و تکنیکی تکواندو بپردازم و هم اکنون در یکی از  سالن‌های بدنسازی کرج تمرینات آمادگی جسمانی خود را انجام می‌دهم. برنامه تمرینی‌ام که شامل حرکات بدنسازی بالا تنه است را به صورت آنلاین از سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان دریافت می‌کنم.

 

وی در مورد اینکه تکواندوکاران ایرانی کار سختی برای کسب سهمیه برای حضور در المپیک توکیو دارند، اظهار داشت: تیمهای کره جنوبی و چین که جز بهترین‌های دنیا در بخش بانوان هستند، در قاره آسیا مسابقه می دهند. حضور این دو تیم قدرتمند، همیشه کار را برای بانوان ایرانی سخت می‌کند.

 

ملی‌پوش تکواندو در خصوص شرکت در المپیک نیز گفت: هر ورزشکاری آرزو دارد تا در المپیک حضور داشته باشد. در این رابطه تمام تلاش را می‌کنم تا در این بازیهای مهم حضور داشته باشم و بیشتر از هر چیزی لایق باشم تا دست خالی از المپیک برنگردم.

 

همتی خاطر نشان کرد: از استاد مهرو کمرانی، کادر فنی تیم ملی و استاد باباخانلو تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای من کشیدند تا پله های ترقی را یکی پس از یکی دیگری طی کنم و به موفقیت های زیادی دست یابم.

دیدگاه‌ها