کد خبر : 1690813 | 01 تیر 1399 ساعت 10:30 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

درهای فدراسیون برای علاقمندان و جوانان باز است

ناظمی: همکار و همراه پلیس هستیم

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجانات آنها را فراهم کنیم.

ناظمی: همکار و همراه پلیس هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی پس از بازدید از روند آماده‌سازی و تکمیل و تجهیز آکادمی بین‌المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: این رشته با ظرفیت‌های بسیار زیاد می‌تواند به نحو شایسته اوقات فراغت جوانان و علاقه‌مندان را پر کند.
 

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: فرصت‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان داریم و با تجهیز پیست‌ها و اضافه شدن ساعت بهره‌برداری، امکانات فدراسیون در اختیار جوانان بیشتری قرار می‌گیرد.

 

مازیار ناظمی خاطر نشان کرد: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجانات آنها را بهتر فراهم کنیم. درهای فدراسیون برای علاقه‌مندان و جوانان باز است.

 

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: خوشبختانه همکاری خوبی با پلیس راهور تهران بزرگ داریم و اعلام می‌کنم برای آموزش متخلفان رانندگی در هر دو بخش موتور و ماشین آماده همکاری‌های علمی و فنی با پلیس راهور کشور هستیم.

 

 

وی تأکید کرد: فدراسیون در کنار مأموریت‌های حوزه قهرمانی و حرفه‌ای خود دارای مسئولیت اجتماعی و مدنی است و برای کمک به جامعه و خصوصاً پر کردن زمان فراغت و نشاط جوانان در کنار سایر بخش‌ها و البته همکار و همراه پلیس است.

 

 

دیدگاه‌ها