کد خبر : 1690821 | 01 تیر 1399 ساعت 11:07 | 16.2K بازدید | 6 دیدگاه

فیفا به اعتراضات تیم کرونایی جواب نداد!

روستوف در لیگ برتر روسیه این هفته در غیاب 6 بازیکن کرونایی خود به مصاف سوچی رفت و در این بازی با نتیجه عجیب 10 بر یک شکست خورد!

فیفا به اعتراضات تیم کرونایی جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از برگزار این بازی باشگاه روستوف برای لغو برگزاری بازی های لیگ برتر روسیه یا دست کم تعویق بازی های خود ابتدا با فدراسیون فوتبال روسیه و در ادامه فیفا نامه نگاری کرد اما این نامه نگاری ها پاسخ مثبتی به دنبال نداشت و در نهایت روستوف به میدان رفت و در غیاب بازیکنان کرونایی شکست سنگینی را متحمل شد. 

 

فیفا البته در پاسخ به باشگاه روستوف به این نکته اشاره کرد که فدراسیون فوتبال جهان موافق از سر گیری بازی ها و در ادامه بازگشت تماشاگر به سکوها است و به این خاطر از فدراسیون فوتبال روسیه و هم فدراسیون های ملی که در این زمینه گام برمی دارند، تشکر کرد. 

 

اعتراضات به برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر نه فقط در لیگ برتر ایران بلکه در خیلی از لیگ ها وجود دارد. حتی در بوندس لیگا هم برخی تیم ها به ادامه بازی ها معترض بودند اما سیاست فیفا بر این است که بازی ها دنبال شود و فصل جاری به پایان برسد. البته فیفا تصمیم گیری در این زمینه را به فدراسیون های ملی واگذار کرده است و در پیامی صریح به فدراسیون های ملی گفته در مشورت با مقامات وزارت بهداشت کشورتان در مورد ادامه فوتبال تصمیم بگیرید. در ایران هم ستاد ملی مبارزه با کرونا به سازمان لیگ اجازه داده است از 4 تیر بازی ها را دنبال کند.

دیدگاه‌ها