کد خبر : 1690900 | 01 تیر 1399 ساعت 17:23 | 19.8K بازدید | 9 دیدگاه

افشاگری به سبک زنوزی؛ پول کی‌روش را من دادم!

مالک باشگاه تراکتور ادعا کرده 600 هزار یورو از پول قرارداد کارلوس کی‌روش را به شرط رسانه‌ای نشدن موضوع او پرداخت کرده است.

افشاگری به سبک زنوزی؛ پول کی‌روش را من دادم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اطلاعیه ای که فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت از محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور انجام داد،‌ این مالک متمول در مصاحبه با رادیو ورزش صحبت‌های تندی را انجام داد. او گفت: جریان خاصی نیست، آقایان چندین جلسه برای تقدیر از بنده تدارک دیده و "جام خدمت" سفارش داده بودند که من نتوانستم خدمتشان برسم، به همین دلیل از من شکایت کردند تا در دادگستری و قوه قضائیه جام خدمت را به بنده اهدا کنند.


وی با بیان اینکه تیم ملی را به مدت هشت سال با هواپیمای اختصاصی جا به جا کردیم، اظهار کرد: هنگام بازگشت ملی پوشان به کشورمان، پاداش آنان را داخل هواپیما دادم و تمامی بازیکنان تیم ملی این مسائل را می‌دانند. 9 سال پیش نیز موقع آمدن آقای "کی‌ر‌وش" 600 هزار یورو پول با شرط رسانه‌ای نشدن موضوع، به فدراسیون فوتبال دادم که این پول طی سه الی چهار سال، با نرخ ارز کمتر به بنده بازگردانده شد.


زنوزی با تأکید بر اینکه من از این شکایت‌ها نمی‌ترسم، تأکید کرد: من گرگ باران دیده‌ام. هواداران تیم‌های شهرستانی از من انتظار دارند، یک عمر تیم‌های شهرستانی را اذیت کردند و اکنون من مقابلشان ایستاده‌ام.

دیدگاه‌ها