کد خبر : 1690927 | 01 تیر 1399 ساعت 18:25 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های ایتالیایی

کاپیتان تاتنهام گزینه جانشینی اسمالینگ در آاس رم

یان فرتونگن یکی از کاپیتان های تاتنهام و نیز تیم ملی بلژیک، با باشگاه رم وارد مذاکره شده است.

کاپیتان تاتنهام گزینه جانشینی اسمالینگ در آاس رم

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند باشگاه رم در حال مذاکره با یان فرتونگن است. مدافعی که قراردادش با تاتنهام در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و تاکنون طرفین توافقی برای ادامه همکاری با یکدیگر نداشته‌اند.

 

 

1439583

 

 

با توجه به اینکه قرارداد قرضی کریس اسمالینگ با رم رو به پایان است و شرایط برای حفظ این مدافع انگلیسی به دلیل رقم درخواستی باشگاه منچستریونایتد دشوار به نظر می رسد، روزنامه «ایل مساجرو» خبر داد که نظر مدیران باشگاه رم حالا معطوف به جذب فرتونگن 33 ساله شده و به او پیشنهاد امضای قراردادی دو ساله را داده‌اند.

 

 

1504213

 

 

طبق این گزارش، باشگاه رم می‌خواهد در قرارداد طرفین بند تمدید برای سال سوم نیز وجود داشته باشد اما این مدافع بلژیکی ترجیح می‌دهد قراردادی بدون بند تمدید برای سال سوم را امضا کند. نشریه کوریره دلو اسپورت هم مدعی شد، باشگاه رم در صورتی که موفق نشود قرارداد اسمالینگ را قطعی کند، سراغ به خدمت گرفتن فرتونگن می‌رود.

فرتونگن که از سال 2012 عضو تاتنهام است، تاکنون در 311 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 12 گل‌زده نیز به نامش به ثبت رسیده است. این مدافع بلژیکی این فصل زیرنظر ژوزه مورینیو جایگاه ثابتی در ترکیب تاتنهام نداشته و به همین دلیل جدایی وی از این تیم قطعی به نظر می‌رسد.

دو باشگاه ناپولی و اینتر هم وضعیت این مدافع 33 ساله را زیر نظر دارند.

دیدگاه‌ها