کد خبر : 1690977 | 01 تیر 1399 ساعت 21:27 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟

انتقال جورجینیو، هافبک ایتالیایی و پاسور چلسی به یوونتوس منتفی شده و باشگاه انگلیسی علاقه ای به معاوضه نشان نداده است.

انتقال هافبک چلسی به یوونتوس منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، تحرکات تیم های بزرگ خرید بازیکن از همین حالا آغاز شده و اخبار حاکی از آن است جورجینیو، هافک چلسی به شدت مورد علاقه مائوریتزیو ساری قرار دارد. این خود ساری بود که مقدمات خرید جورجینیو از ناپولی برای چلسی را فراهم کرد و حالا علاقمند است یک بار دیگر هدایت او را بر عهده گیرد.

 

1365216

 

اما نشریه کالچومرکاتو مدعی شد احتمال انتقال جورجینیو به تورین چندان بالا نیست. باشگاه یوونتوس پیشنهاد معاوضه بین این بازیکن با میرالیم پیانیچ را تقدیم مدیران چلسی کرده که مورد پسند آنها قرار نگرفته و باشگاه انگلیسی تنها با دریافت پول نقد حاضر به فروش جورجینیو خواهد بود.

 

چلسی رقمی در حدود 40 تا 50 میلیون یورو برای فروش جورجینیو طلب کرده که پرداخت آن در توان یوونتوس نیست و در حال حاضر شانس زیادی برای نهایی شدن این انتقال وجود ندارد. اما گزینه دیگر خرید یوونتوس از چلسی را باید امرسون پالمیری، مدفع کناری این تیم نامید. پالمیری معمولا جایی در ترکیب ثابت فرانک لمپارد ندارد و احتمال حضور او در ترکیب یوونتوس برای فصل بعد بیشتر از جورجینیو خواهد بود. البته اخباری در مورد تمایل اینتر نیز به خرید امرسون منتشر شده، اما نام جونیور فیرپو از بارسلونا نیز در لیست خرید نراتزوری به چشم می خورد.

دیدگاه‌ها