کد خبر : 1691002 | 02 تیر 1399 ساعت 00:13 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی:

امیدوارم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور ادامه‌دار باشد

مشاور رییس کمیته ملی المپیک گفت: کار نمادین و خیلی قشنگی است که از طرف کمیته ملی المپیک صورت گرفته تا از این طریق مسئولان ورزشکاران را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

امیدوارم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور ادامه‌دار باشد

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان، بهداد سلیمی در خصوص نصب پلاک بر سر در منزل قهرمانان ورزشی اظهار داشت: یک سال است که استارت تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور در استان‌های مختلف زده شده، به نحوی که تاکنون در استان‌هایی مانند قزوین، البرز و تهران این کار نمادین انجام شده و ان‌شاءالله هم این رویه ادامه‌دار خواهد بود. به نظرم کار نمادین و خیلی قشنگی است که از طرف کمیته ملی المپیک صورت گرفته تا از این طریق مسئولان، ورزشکاران را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

 

وی افزود: روز گذشته هم تصمیم گرفته شد از ورزشکاران استان مازندران تجلیل شود و از آنجایی که تعداد مدال‌آوران این استان زیاد است قرار شد یک بار دیگر بیایم و نصب پلاک‌های مربوط به منازل سیدمراد محمدی و کمیل قاسمی را انجام دهیم.

 

مشاور رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: با توجه به اینکه رییس کمیته ملی المپیک مشغله کاری فراوانی دارد او این موضوع را به عهده من گذاشته است. از مسئولان کمال تشکر و قدردانی را دارم که روز گذشته در کنار حسن یزدانی، قاسم رضایی، حسین توکلی و ابراهیم سیف‌پور از من هم تجلیل کردند و از این بابت خوشحالم.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری ایرانمال در مورد اینکه فصل آینده لیگ این رشته از چه زمانی آغاز خواهد شد، توضیح داد: مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری به تازگی با ارسال نامه به تیم‌ها، خواستار این شده‌اند تا برای حضور در فصل جدید لیگ آمادگی خودشان را اعلام کنند. تمام تلاش م این است مانند فصل گذشته با بهترین شرایط در مسابقات حضور پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها