کد خبر : 1691042 | 02 تیر 1399 ساعت 09:31 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف مذاکرات با کوزمین اولاریو

پینتو کلمبیایی در رادار تیم ملی امارات

فدراسیون فوتبال امارات مذاکرات خود را با لوئیس پینتو مربی کلمبیایی آغاز کرده تا این مربی بتواند هدایت تیم را برای رقابت های مقدماتی جام جهانی به عهده بگیرد.

پینتو کلمبیایی در رادار تیم ملی امارات

به گزارش" ورزش سه" روزنامه الرایه امارات در گزارشی نوشت که مذاکرات با کوزمین اولاریو که درخواست حقوق 4 میلیون یورو به غیر از دستمزد دستیارانش و قراردادی سه ساله داشت ، متوقف شده است. با این وجود به واسطه بسیاری از امتیازات مثبت ، در صورتی که پینتو به پیشنهادات دیگرش پاسخ مثبت ندهد قراداد او با تیم ملی امارات به شکل رسمی در خواهد آمد و در غیراینصورت فدراسیون فوتبال امارات باید به دنبال گزینه دیگری باشد.


پینتو 65 ساله یک مربی باتجربه است است که تا پیش از این در 23 تیم به عنوان سرمربی کار کرده است. او 35 سال پیش کارش را به عنوان سرمربی با تیم میلوناریوس کلمبیا آغاز کرد و همچنان به فعالیتش ادامه می دهد.


در سال 2004 با گرفتن هدایت تیم ملی کاستاریکا اولین بار سرمربیگری یک تیم ملی را تجربه کرد که این اولین حضورش یکسال روی نیمکت کاستاریکا به طول انجامید. او در سال 2006 سرمربی تیم ملی کلمبیا شد و این تیم را در سال 2008 به دلیل نتایج بد در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 ترک کرد. او سپس باردیگر و این بار به مدت سه سال در سال های 2011 تا 2014 سرمربی تیم ملی کاستاریکا شد و بعد از آن هدایت تیم ملی و المپیک هندوراس را به عهده گرفت.

دیدگاه‌ها