کد خبر : 1691060 | 02 تیر 1399 ساعت 10:25 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 4 میلیون دلاری رقیب سپاهان به گالاتاسرای

بازگشت سرمربی النصر به جده با هواپیمای اختصاصی

النصر عربستان یکی از رقیبان سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تمام تلاشش را می کند تا یک فصل دیگر ستاره برزیلی اش را حفظ کند.

بازگشت سرمربی النصر به جده با هواپیمای اختصاصی

به گزارش" ورزش سه" مدیران النصر سعودی می خواهند قرارداد قرضی مایکون ستاره سابق تیم ملی برزیل را به طور قرضی از گالاتاسرای به این تیم آمده قطعی کنند. روزنامه الاشرق الاوسط در این رابطه نوشت که النصر 15 میلیون ریال سعودی معادل 4 میلیون دلار به باشگاه ترکیه ای برای آزادسازی مایکون پیشنهاد داده است. مایکون به صورت قرضی و برای نیم فصل به النصر پیوسته بود.


در این گزارش همچنین آمده است که علاوه بر روی ویتوریا سرمربی پرتغالی،مایکون، پتروس، نورالدین امرابات و احمدموسی در اولین تمرین تیم که فردا برگزار می شود غایب خواهند بود. این در حالی است که عدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی، جولیانو برزیلی و بردلی جونز استرالیایی در تمرینات حضور خواهند داشت.
اما مشکلی که النصر با آن روبرو است اینکه روی ویتوریا نمی تواند از کشورش پرتغال تمرینات تیم را زیرنظر داشته باشد و این باشگاه سعی دارد شرایط را برای حضور این مربی فراهم کند و در همین راستا قرار است او با یک هواپیمای اختصاصی به جده بازگردد.


مربی خارجی مایکون ، پطروس ، نورالدین ایمرابات و احمد موسی از حضور خود در خارج از عربستان سعودی غایب خواهند بود ، در حالی که عبد الرزاق حمادالله ، مهاجم مراکشی ، جولیانو برزیل و دروازه بان استرالیا به بردلی جونز پیوستند.

 

1504819

 

دیدگاه‌ها