کد خبر : 1691102 | 02 تیر 1399 ساعت 13:19 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

3 تفنگدار آبی‌ها به خط شدند

مارش مثلث هجومی استقلال برای عبور از 20

مثلث هجومی استقلال انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با فولاد تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال اگرچه در فصل جاری دچار بدشانسی‌ و حاشیه‌های زیادی شده و حالا برای رسیدن به صدرجدول رده بندی لیگ کار دشواری پیش رو دارد، اما نمی‌شود از عملکرد فوق العاده خط حمله این تیم به راحتی عبور کرد. مهره های هجومی آبی ها در لیگ نوزدهم عالی کار کردند و توانستند رکوردهای خوبی را در امر گلزنی به جا بگذارند.


مهم ترین عناصر استقلال در خط حمله شیخ دیاباته و مهدی قائدی هستند که اولی در لیگ برتر 8 بار و دومی 9 بار تاکنون موفق به گلزنی شده‌اند. این دو ستاره به قدری با هم هماهنگ شده اند که یکی از زهردارترین خط حمله های لیگ را درست کردند. از طرف دیگر بعد از اضافه شدن ارسلان مطهری به این نفرات خط حمله استقلال قدرت بیشتری یافت و 3 گلی که مطهری که چند بازی لیگ برتری از جمله دربی برای آبی ها زد نشان از هماهنگی هرچه بیشتر مثلث هجومی استقلال دارد.

 

1504882


از طرف دیگر با توجه به مصدومیت شدیدی که گریبان مرتضی تبریزی را گرفته و استقلال تا پایان فصل او را در اختیار نخواهد داشت، حالا قائدی، دیاباته و مطهری 3 مهاجم اصلی آبی ها در ادامه لیگ خواهند بود. مثلثی که روهم رفته در لیگ نوزدهم 20 بار برای استقلال گلزنی کردندو قطعا انگیزه زیادی دارند تا بتوانند از این عدد در گلزنی عبور کنند.


نکته قابل توجه درباره 3 عنصر هجومی استقلال این است که هر 3 نفر آنها شانس آقای گلی در لیگ برتر را دارند. اگرچه اکنون صدرجدول گلزنان در اختیار شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر با 10 گل زده است اما قائدی 9 گله و دیاباته و مطهری 8 گله هم شانس خوبی دارند. مطهری که در نیم فصل راهی استقلال شد، 5 گل برای ذوب آهن زده بود و با 3 باری که دروازه حریفان استقلال را باز کرد، حالا 8 گل زده در رزومه اش دارد و برای آقای گلی تلاش می‌کند.


بی تردید در 10 بازی آینده لیگ برتری آبی ها این 3 مهاجم توانمند نقش بسزایی در موفقیت های تیمشان ایفا خواهد کرد. اولین ماموریت این خط حمله کم نظیر مقابل فولاد خوزستان و شاگردان جواد نکونام است.

 

1504883

 

1504884

دیدگاه‌ها