کد خبر : 1691133 | 02 تیر 1399 ساعت 14:36 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

فنرباغچه و یک راهکار عجیب برای جذب مسوت اوزیل

باشگاه فنرباغچه ترکیه در تلاش است تا به یک راه حل برای جذب قرضی مسوت اوزیل از آرسنال دست یابد.

فنرباغچه و یک راهکار عجیب برای جذب مسوت اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آلمانی سال 2013 بود که از رئال جدا و با انتقالی 50 میلیون یورویی راهی آرسنال شد. هفت سال بعد از او به عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه نام برده می شود. هافبکی که تنها در سال های ابتدایی حضورش در جمع توپچی ها خودی نشان داد و در چند سال اخیر با افتی شکار روبرو شده است. بسیاری او را به این متهم می کنند که در بازی های بزرگ محو می شود و نتوانسته نقش تعیین کننده ای در جدال های بزرگ داشته باشد.

 

 

1504914

 

 

 اوزیل در حالی از فهرست آرسنال به دور مانده که همچنان یکی از بالاترین دستمزدها را دریافت می کند. او هفته ای 350 هزار پوند حقوق می گیرد که در سال به 16.8 میلیون پوند می رسد؛ در حالی که فصل جاری در 23 بازی حاضر بوده، یک گل زده و سه پاس گل داده است. اوزیل یکی از بازکینانی بود که حاضر به کاهش دستمزدش در دوران قرنطینه نشد.

 

در حالی که آرسنالی ها مشتاق جدایی اوزیل برای خلاصی از پرداخت دستمزد بالای او هستند، از ترکیه خبر می رسد که فنرباغچه خود را برای پیشنهادی خوب به اوزیل آماده می کند. فنر اوزیل را قرضی می خواهد و حاضر است دستمزد او را نیز پرداخت کند. ستاره آلمانی ترک تبار از هوادران فنرباغچه است و این باشگاه معتقد است با یک راهکار می توان برای جذب او اقدام کرد.

 

 

1499177

 

 

طبق  گزارش "فوتواسپورت"، کامل داناباش یکی از اعضای هیئت مدیره فنر پیشنهاد داده است که هر هوادار باشگاه با ارسال پیامک به شماره ای که از سوی باشگاه اعلام خواهد شد، می تواند سه یورو برای جذب اوزیل کمک کند. به این ترتیب اگر یک میلیون پیامک ارسال شود، سه میلیون یورو جمع خواهد شد و باشگاه با گذاشتن سه میلیون یوروی دیگر، می توان میزان دستمزد پیشنهادی به اوزیل را به حد معقولی رساند. دانباش حتی معتقد است تعداد پیامک ها به 5 میلیون هم خواهد رسید و رقم 15 میلیون یورو برای جذب اوزیل جمع خواهد شد!

 

دیدگاه‌ها