کد خبر : 1691192 | 02 تیر 1399 ساعت 20:13 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن دیدار تاتنهام- یونایتد از نگاه آلن شیرر

آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که برونو‌فرناندز در خط میانی منچستر یونایتد می تواند زوج خوبی را در کنار پل پوگبا تشکیل دهد.

بهترین بازیکن دیدار تاتنهام- یونایتد از نگاه آلن شیرر

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز در زمستان و بعد از کش و قوس های فراوان از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست. این ستاره 25 ساله خیلی زود به یک مهره کلیدی در تیم اوله گنار سولسشر تبدیل شده و حالا می‌توان از او به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره های شیاطین سرخ یاد کرد.

 

هافبک پرتغالی در دیدار منچستر یونایتد مقابل تاتنهام تک گل شیاطین سرخ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. حالا و در همین رابطه آلن شیرر به تمجید از این بازیکن پرداخته است. اسطوره فوتبال انگلیس در این باره گفت: " فکر می‌کنم که برونو‌فرناندز بهترین بازیکن منچستر یونایتد و حتی زمین مقابل تاتنهام بود. نحوه عملکرد او باعث می‌شود که بازیکنان اطرافش خیلی راحت تر بازی کنند. من اعتقاد دارم که برونو انرژی زیادی را به منچستریونایتد تحمیل کرده است."

 

 

1504983

 

 

آلن شیرر در ادامه پیرامون پل پوگبا نیز گفت: " وقتی پل پوگبا به زمین مسابقه آمد، به شکل کاملا فوق العاده ای عمل کرد و زوج خوبی را در کنار برونو‌فرناندز تشکیل داد. شایعات زیادی پیرامون پوگبا شنیده شده است اما او باید به کارش ادامه دهد و توانایی هایش را به اثبات برساند."

دیدگاه‌ها