کد خبر : 1691229 | 03 تیر 1399 ساعت 02:16 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بولونیا 0-2 یوونتوس: با خیال راحت در صدر

یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 بولونیا را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کرد.

بولونیا 0-2 یوونتوس: با خیال راحت در صدر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری که رقابت تنگاتنگی با لاتزیو برای قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ دارند، در دیدار امشب با گل های کریس رونالدو و پائولو دیبالا در خانه بولونیا به پیروزی رسیدند تا با یک بازی بیشتر، فاصله شان در صدر جدول را به 4 امتیاز افزایش بدهند. 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و خیلی زود می توانستند به گل اول بازی برسند اما واکنش خوب اسکروپسکی، مانع از گلزنی رونالدو شد و دنسویل هم اجازه نداد برناردسکی از توپ برگشتی استفاده کند.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 17 صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت رونالدو راهی به چهارچوب دروازه بولونیا پیدا نکرد. فشار حملات بیانکونری سرانجام در دقیقه 23 نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد.

روی یک ضربه کرنر بود که دنسویل برای مهار ماتیس دی‌لیخت، پیراهن او را کشید و مدافع هلندی یوونتوس نقش زمین شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و توپ را با شوتی محکم به وسط دروازه کوبید.

 

1505023

 

برتری یوونتوسی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما در دقیقه 36، چیزی نمانده بود که روی اشتباه شزنی، بولونیا به گل تساوی برسد ولی گری مِدِل نتوانست از این فرصت استفاده کند.

یک دقیقه بعد، این یوونتوس بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ و پاس پشت پای برناردسکی، دیبالا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای چپ دیدنی، توپ را به طاق دروازه بولونیا کوبید.

 

1505026

 

بعد از این گل هم برتری یووه ادامه داشت و در دقیقه 40، روی ارسال رونالدو، این دیبالا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه حریف برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان میزبان پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود بیانکونری به پایان رسید.  

نیمه دوم هم با برتری یووه آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 52 به گل سوم برسد اما رونالدو در موقعیت تک به تک با اسکورپسکی، توپ را به بیرون زد. یک دقیقه بعد نوبت برناردسکی بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه بولونیا امتحان کند اما ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کند.

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و این تیم چندین بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما نتوانست به این هدف برسد. در آخرین دقایق بازی بود که رونالدو روی ارسال داگلاس کاستا، توانست دروازه بولونیا را باز کند اما این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

در وقت های اضافی بازی، دانیلو به دلیل خطا روی موسی جووارا، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-0 به سود یوونتوس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها