کد خبر : 1691244 | 03 تیر 1399 ساعت 09:09 | 19.2K بازدید | 6 دیدگاه

مدیران باشگاه به خواسته وزارت ورزش از برانکو شکایت کردند

انصاری‌فرد: شرایط مالی پرسپولیس خنده‌دار است

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم هر دو تیم پایتخت به شرایط خوبی برسند اما هر دو باشگاه در حال حاضر بازیچه دست برخی از افراد شده‌اند.

انصاری‌فرد: شرایط مالی پرسپولیس خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، عباس انصاری‌فرد در خصوص شرایط و تصمیمات هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره این باشگاه سه نفر هستند که از لحاظ قانونی مشکلی ندارد. در واقع مشکل اصلی، سه نفره بودن هیئت مدیره نیست؛ ایراد اینجاست که افرادی در هیئت مدیره این تیم هستند که نه سیستم ورزشی را بلدند، نه سیستم کار در پرسپولیس را. با وجود این افراد هیچ اتفاق مثبتی در این تیم رخ نمی‌دهد.

 

وی ادامه داد: در کل، سیستم پرسپولیس جالب نیست مخصوصا از نظر مالی. زمان مدیرعاملی محمدحسن انصاری‌فرد، قراردادی با یک بانک و یک شرکت اقتصادی بسته شد که اگر ادامه پیدا می‌کرد، قطعا از لحاظ اقتصادی، وضعیت باشگاه بهتر می‌شد. حالا می‌بینیم که این تیم از لحاظ اقتصادی در وضعیت خوبی نیست.  

 

مدیرعامل پیشین پرسپولیس عنوان کرد: بعید می‌دانم با این شرایط اوضاع پرسپولیس بهتر شود. شکایت‌های سنگینی علیه باشگاه وجود دارد و جدیدا هم شنیده‌ام باشگاه با دستور وزارت ورزش از برانکو ایوانکوویچ شکایت کرده تا راهی پیدا کنند و پول این مربی را ندهند. تا زمانی که این کشمکش ادامه یابد، وضعیت پرسپولیس تغییری نمی‌کند.

 

انصاری‌فرد افزود: تشکیلات اقتصادی در این باشگاه وجود ندارد. از این و آن پول قرض گرفتن، هیچ کمکی به حل مشکلات اقتصادی نمی‌کند. زمانی که ما در باشگاه به عنوان مدیر بودیم، طرح اقتصادی برای کار در باشگاه داشتیم. اصلا تمام باشگاه‌های بزرگ این‌گونه اداره می‌شوند.

 

وی در خصوص اینکه چه زمانی وضعیت پرسپولیس بهتر خواهد شد، افزود: مدیرعامل باید کاملا ورزشی باشد. اینکه از چه آدم‌هایی استفاده می‌کنی، خیلی مهم است. الان فقط از کسانی استفاده می‌شود که به دنبال محبوبیت هستند یا به بهانه خرج کردن پول زیاد، راهی برای ورود به باشگاه پیدا می‌کنند. باشگاه باید نیرو‌های اقتصادی را به کار بگیرد که این اتفاق فقط در بحث انتخاب آدم‌های کارآمد از سوی وزارت ورزش رقم می‌خورد.

 

انصاری‌فرد در پایان تصریح کرد: واقعا خنده‌دار است باشگاه به این بزرگی و با این همه هوادار، تا این حد مشکلات مالی دارد. امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس به شرایط خوبی برسند نه اینکه مثل الان، بازیچه دست برخی از افراد شوند.

دیدگاه‌ها