کد خبر : 1691260 | 03 تیر 1399 ساعت 10:14 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

طاهران- نعمتی؛ جدالی که ختم به خیر شد (عکس)

درگیری علی طاهران هافبک جوان شهرخودرو و سیامک نعمتی با وساطت بزرگترهای دو تیم ختم به خیر شد.

به گزارش ورزش سه، در دیدار دوستانه پرسپولیس و شهرخودرو محکم بازی کردن بازیکنان دو تیم صحنه‌هایی از برخوردهای بعضا خشن را به وجود آورده بود که شاید جدی‌ترین آن میان علی طاهران هافبک دفاعی جوان شهرخودرو و سیامک نعمتی رقم خورد.


علی طاهران که روز خوبی را با اعتماد مجتبی سرآسیایی پشت سر می‌گذاشت برای مهار سیامک نعمتی چندین بار با مهاجم پرسپولیس تنه به تنه شد. این جدال فیزیکی- تکنیکی در یکی از این صحنه‌ها باعث عصبانیت ناراحتی سیامک نعمتی شد تا پس از اعلام خطای داور به سود شهرخودرو دستش را با فشار به سر طاهران کشیده و این بار هافبک شهرخودرو به سمتش هجوم ببرد.


ورود سریع داور و بزرگترهای دو تیم به این صحنه باعث شد تا این درگیری طولانی نشده و در نهایت ختم به خیر شود اما تنه‌های هر دو بازیکن به هم تا انتهای بازی نشان از این داشت که این بازی یک بازی دوستانه برای حداقل این دو نفر نبود.


در این دیدار تکل‌های بازیکنان شهرخودرو بر روی شجاع و برخوردهای علیپور با مدافعین شهرخودرو که حتی داور را هم دست به جیب کرد حاکی از جدی گرفتن بازی توسط دو تیم داشت. به نحویکه پس از گل سوم پرسپولیس روی خطای پنالتی عجیبی که داور اعلام کرد، صدای شهرخودرویی‌ها را هم درآورده بود که به علیپور می‌گفتند چون خودش دیده که داور چه اشتباهی کرده باید این توپ را به بیرون می‌زد.

 

1505059

 

1505060

 

1505061

 

1505058

دیدگاه‌ها