کد خبر : 1691262 | 03 تیر 1399 ساعت 10:23 | 6.4K بازدید | 4 دیدگاه

آیا مسئول ورزش آلمان هم بایرن‌مونیخی است؟

شاهرودی: به پرسپولیس حسادت می‌کنند

رضا شاهرودی کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تیم‌ها که میلیاردی هزینه می‌کنند و قهرمان نمی‌شوند، بهتر است که هوادارانشان را گول نزنند.

شاهرودی: به پرسپولیس حسادت می‌کنند 

به گزارش" ورزش سه" رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی ایران  در ارتباط با شانس پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر گفت: پرسپولیس روی کاغذ شرایط بسیار خوبی دارد و اختلاف امتیاز مطمئنی هم با دیگر رقیبانش دارد ولی بازی‌های باقی‌مانده هم بسیار مهم است. با این تعطیلی سه ماهه، طبیعی است که شرایط تیم‌ها نسبت به گذشته فرق کرده و بازیکنان پرسپولیس به‌خوبی می‌دانند که نباید تمرکزشان را از دست بدهند. این قهرمانی بسیار مهم است و بازیکنان هم این را درک می‌کنند که برخی تیم‌ها به موفقیت پرسپولیس حسادت می‌کنند، به همین دلیل بیش از گذشته برای ثبت چهارمین قهرمانی پرسپولیس تلاش می کنند.


وی در خصوص اینکه برخی تیم‌ها موافق تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هستند، تاکیدکرد: اعتقاد من این است که هواداران فوتبال در ایران خیلی خوب فوتبال را می‌فهمند. برخی تیم‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند ولی به موفقیت و قهرمانی نمی‌رسند به همین دلیل می خواهند هوادارانشا را گول بزنند. پرسپولیس در این سه سال با قدرت قهرمان شد و امسال هم لایق قهرمانی است ولی برخی دنبال حرف و حیث و حاشیه هستند. برخی هم می گویند وزیر ورزش پرسپولیسی است که این اظهارنظرها جالب نیست، بایرن‌مونیخ هم چند سال پیاپی قهرمان آلمان شده است، آیا مسئول ورزش آلمان بایرن‌مونیخی است؟


شاهرودی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این سال‌ها در زمین مسابقه خودش را ثابت کرده است و کسب چهارمین قهرمانی قطعا تاریخی خواهد شد. برخی تیم‌ها قطعا به پرسپولیس حسادت می کنند ولی این چیزها نمی‌تواند مانعی جدی برای قهرمانی پرسپولیس باشد.

دیدگاه‌ها