کد خبر : 1691324 | 03 تیر 1399 ساعت 14:11 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر استقلالی‌ها از هوادار آسیب‌دیده (عکس)

مدیرعامل باشگاه استقلال از هوادار اهوازی‌ای که در جریان فینال جام حذفی دو سال پیش از ناحیه چشم آسیب دیده بود، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش در چنین روزهایی بود که استقلال در فینال جام حذفی مقابل خونه به خونه بابل قرار گرفت و موفق شد با شکست یک بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ جام قهرمانی را به آغوش بکشد. شیرینی این جام ارزشمند اما برای استقلالی‌ها خیلی زود تلخ شد. جایی که موقع جشن قهرمانی هواداران به داخل زمین هجوم آوردند و مصدومان زیادی روی دست برگزار کنندگان بازی ماند.


در این بین اما بدشانس ترین فرد آن مسابقه اسماعیل بهداروند هوادار خوزستانی استقلال بود که بر اثر اصابت سنگ به صورتش چشم خود را از دست داد و این مساله تا مدت ها به یکی از دغدغه های روز فوتبال تبدیل شده بود. همین اتفاق تلخ بود که سبب شد آن بازی آخرین فینال جام حذفی در ورزشگاه ناایمن خرمشهر باشد و از آن پس دیگر بازی در ورزشگاه کوچک مرزی برگزار نشد.

 

1505160


بعد از آن اتفاق تلخ یکی دوبار بهداروند از بی‌توجهی مسئولان باشگاه استقلال به خودش سخن گفت وناراحتی‌اش را از اینکه باشگاه هیچ اقدامی برایش نکرده نشان داد تا اینکه امروز احمد سعادتمند مدیرعامل آبی ها از او دلجویی کرد.


سعادتمند با دعوت از اسماعیل بهداروند به باشگاه، از وی تقدیر به عمل آورد. در این دیدار مدیرعامل استقلال با تاکید بر جایگاه ویژه هواداران در باشگاه استقلال، عنوان کرد: «صاحبان واقعی باشگاه استقلال هوادارانش هستند. استقلال و سایر باشگاه‌های بزرگ فوتبال بدون هوادار معنا و مفهومی ندارند‌.اسماعیل بهداروند در راه حمایت از تیم محبوبش استقلال، قسمتی از بینایی خود را از دست داد. به عنوان مسوولی که امروز در استقلال توفیق خدمت دارم، وظیفه داشتم از وی برای حضور در تهران دعوت کنم و با اهدای عنوان "هوادار نمونه" از بهداروند تقدیر به عمل آوریم.»


مدیرعامل استقلال ادامه داد: «باور قلبی‌ام این است که فوتبال و به طور کلی ورزش برای مردم است. مردم نباشند، ورزش معنی ندارد و بهترین و فنی‌ترین مسابقات ورزشی حرارت و هیجان و کیفیت و معنی خود را از دست می‌دهند. امیدوارم در مدت زمان مسوولیتم در استقلال به شکل واقعی قدردان زحمات همه تماشاگران باشم.»


سعادتمند ضمن اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای کوچک به این هوادار که یکی از چشمانش را به خاطر تماشای جشن قهرمانی استقلال از دست داده بود، او را "هوادار نمونه" نامید و از زحماتش تقدیر کرد.

 

 

1505159

دیدگاه‌ها