کد خبر : 1691335 | 03 تیر 1399 ساعت 15:12 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد لیست 18 نفره را اعلام کرد

دیاباته و اسماعیلی، غایبان بزرگ استقلال مقابل فولاد

دو ستاره استقلال در دیدار با فولاد خوزستان غایب خواهند بود.

دیاباته و اسماعیلی، غایبان بزرگ استقلال مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی فردا شب در اهواز میهمان فولاد خوزستان است که مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار این تیم نگرانی هایی را برای کادرفنی و هواداران ایجاد کرده بود. با اینکه تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن مصدومان به بازی با فولاد ادامه داشت اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفت چند بازیکن اصلی خود را به اهواز نبرد.


اصلی ترین خط خورده های استقلال برای سفر به اهواز فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته هستند. اسماعیلی که در جریان تمرین از ناحیه ماهیچه دچار آسیب دیدگی شده بود، از دو روز پیش به تمرینات آبی ها برگشت اما فرهاد مجیدی تصمیم گرفت او در بازی با فولاد غایب باشد. همچنین شیخ دیاباته نیز در بازگشت به ایران از نظر جسمانی شرایط مناسبی نداشت و با وجود تمرینات فشرده اما سرمربی آبی ها نام او را نیز از لیست سفر به اهواز خارج کرد.


به غیر از این نفرات مرتضی تبریزی و رضا آذری دو بازیکن رباط پاره کرده استقلال نیز تا پایان فصل غایب هستند. همچنین محسن کریمی نیز مصدومیت دارد و نمی تواند فعلا تیمش را همراهی کند. ضمن اینکه داریوش شجاعیان نیز از نظر بدنی هنوز به مرز ایده آل نرسیده و در سفر به اهواز غایب است.

دیدگاه‌ها