کد خبر : 1691339 | 03 تیر 1399 ساعت 14:38 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

ویدال: رویای من بازی برای بوکاجونیورز است

ستاره شیلیایی بارسا دوست دارد قبل از بازنشستگی بازی برای بوکاجونیورز را تجربه کند.

ویدال: رویای من بازی برای بوکاجونیورز است

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال این روزها در کانون شایعات قرار دارد. ستاره شیلیایی بارسا هنوز یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد ولی صحبت از انتقال احتمالی او به اینتر است. ارتباط خوبی بین او و آنتونیو کونته سرمربی اینتر وجود دارد و گفته می شود او یکی از کسانی است که با لائوتاور مارتینز معاوضه خواهد شد. ویدال زمستان گذشته تا یک قدمی جدایی از بارسا پیش رفت ولی اخراج والورده و آمدن کیکه ستین همه چیز را منتفی کرد. اکنون باید دید تابستان پیش چه رخ خواهد داد.

 

 

1505163

 

 

در اولین بازی از شروع مجدد لالیگا ویدال توانست دروازه مایورکا را در دقایق ابتدایی باز کند تا مسیر برای برد پرگل بارسا فراهم شود. او این روزها به دور از شایعات، تمرکزش را روی بازی های باقیمانده لالیگا گذاشته است.

 

ستاره شیلیایی در مصاحبه با "ESPN" فاش ساخت که دوست دارد روزی برای بوکا جونیورز بازی کند. گری مِدِل هم تیمی او در تیم ملی شیلی نیز چندی پیش گفته بود که ویدال دیوانه بازی برای بوکاست.

 

 

1499893

 

 

ویدال گفت:« همه بوکا را می شناسند و می دانیم که چه باشگاه باشکوهی است. بازیکنانی افسانه ای پیراهن این تیم را به تن کرده اند و متاسفانه هرگز فرصت بازی در ورزشگاه بومبونرا را پیدا نکرده ام. نه با کولوکولو شیلی و نه با هیچ تیم دیگری. دوست دارم حس بازی در این ورزشگاه را تجربه کنم. آنقدر تعریف از فضای بومبونرا شنیده ام که دوست دارم قبل از بازنشستگی آن را تجربه کنم. بازی برای بوکا یک رویاست.

گری میدِل خوب مرا می شناسد و همیشه با هم در تماسیم. او بازیکن بوکا بوده و از این تیم برایم چیزهای زیادی تعریف کرده است. او توانسته دروازه ریور را باز کند و از احساسش پس از گلزنی در سوپرکلاسیکو برایم گفته است. همیشه در مورد بوکا صحبت می کنیم.»

 

دیدگاه‌ها