کد خبر : 1691341 | 03 تیر 1399 ساعت 15:32 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

مردم ایران عاشق فوتبالند

طارمی: مدیون کی‌روشم و عاشق اینیستا

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در مصاحبه با آژانس خبری "EFE"، از علاقه اش به بازی های آندرس اینیستا صحبت کرد و حضورش در اروپا را مدیون کارلوس کی‌روش دانست.

طارمی: مدیون کی‌روشم و عاشق اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که فصل جاری برای اولین بار تجربه بازی در فوتبال اروپا را کسب کرده، تبدیل به یکی از پدیده های لیگ پرتغال شده و چشم ها را به خود خیره کرده است. او که سومین گلزن لیگ با 10 گل است و 2.3 میلیون فالوئر هم در اینستاگرام دارد، اخیرا فاش ساخت که از شیفتگان بازی آندرس اینیستاست.

 

 

1498259

 

 

طارمی در مصاحبه با آژانس خبری EFE گفت که حضورش در فوتبال اروپا را مدیون کارلوس کی روش و مشاوره های اوست. کی روش در تیم ملی ایران مربی او بود. طارمی در پرسپولیس ایران خود را مطرح کرد و سپس به الغرافه قطر پیوست و با وجود اینکه حالا در ریو آوه پول کمتری دریافت می کند ولی خوشحال است که در یک تیم اروپایی حضور دارد.

 

 

1304073

 

 

طارمی می گوید که در ایران، لیگ برتر انگلیس، لالیگا، بوندسلیگا و سری آ و نیز دوئل مسی و کریستیانو با علاقه و هیجان خاصی دنبال می شود و خودش سال هاست که از دوستداران اینیستاست:« بازی های زیادی از اینیستا تماشا کرده ام و همواره اخبار مربوط به او را دنبال می کنم. او فوتبالیست بزرگی است و از لحاظ فنی و نیز ذهنی در میانه میدان یک بازیکن فوق العاده است.»

 

 

1505194

 

 

طارمی همچنین از آرزویش برای حضور زنان ایران در ورزشگاه ها سخن گفت:« دوست دارم اینکه روزی زنان ایرانی هم بتوانند مثل مردان در ورزشگاه های فوتبال حضور یابند، به یک امر طبیعی تبدیل شود. در ایرن عاشق فوتبال هستند و برای بازی های پرسپولیس حتی تا 90 هزار نفر هم به ورزشگاه می آیند. آنها از بازیکنان تیم محبوب شان به خوب حمایت می کنند. به لطف بازی برای پرشپولیس و کمک هم تیمی هایم توانستم افتخارات زیادی برای مردم کشورم به دست بیاورم. حالا ریو آوه نیز به خاطر حضور من برای مردم ایران تیم جذابی است. آنها تمام باشگاه هایی که بازیکنان ایرانی دارند را تعقیب می کنند.»

 

دیدگاه‌ها