کد خبر : 1691363 | 03 تیر 1399 ساعت 17:00 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

شوک به جهان ورزش؛

رسمی؛ نوواک جوکوویچ به کرونا مبتلا شد

تست کرونای نوواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان مثبت اعلام شده است.

رسمی؛ نوواک جوکوویچ به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر چند ورزشکار شرکت کننده در تور آدریا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و حالا نوواک جوکوویچ نیز اعلام کرد تست او نیز مثبت بوده و دچار این بیماری همه گیر در جهان شده است.

 

نوواک جوکوویچ گفت: "هر کاری که در یک ماه گذشته انجام دادیم، با خلوص قلبی و نیت صمیمانه بوده است. این مسابقات به معنای اتحاد و به اشتراک گذاشتن پیام همبستگی و دلسوزی در سراسر منطقه بود.

 

1482790

 

این تور برای کمک به تنیسورهای مستقر و در حال ظهور اروپای جنوب شرقی در مسیر دستیابی به امکان حضور در برخی از رقابت های تنیس طراحی شده بود، آنهم در شرایطی که تورهای مختلف به دلیل وضعیت پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا در حالت تعلیق هستند.

 

ما در لحظه ورود ما به بلگراد برای آزمایش قرار گرفتیم و نتیجه من دقیقا مانند ژلا مثبت بوده است، در حالی که نتایج آزمایش فرزندان ما منفی است. ما مسابقات را در شرایطی که تصور می کردیم قدرت شیوع ویروس کاهش یافته برگزار کردیم و معتقد بودیم شرایط میزبانی تور فراهم شده است.

 

متاسفانه ویروس هنوز وجود دارد و این یک واقعیت جدید است که ما هنوز یاد می گیریم با آن کنار بیاییم و با این بیماری زندگی کنیم. امیدوارم همه چیز با گذشت زمان آسان شود و همه ما بتوانیم زندگی را به همان شکلی که در گذشته بود از سر بگیریم. من تا 14 روز آینده در قرنطینه باقی می مانم و هر پنج روز آزمایش خواهم داد."

دیدگاه‌ها