کد خبر : 1691368 | 03 تیر 1399 ساعت 17:17 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی آگوئرو در بارسلون، بازی با رئال از دست رفت؟

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی پنجشنبه یا جمعه در بارسلونا تحت عمل جراحی مینیسک قرار خواهد گرفت.

جراحی آگوئرو در بارسلون، بازی با رئال از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر ممکن برای هواداران سیتی، مصدومیت شدید سرخیو آگوئرو از ناحیه زانو بود.

در جریان بازی دیروز سیتی مقابل برنلی(برتری 5-0 سیتیزن ها)، آگوئرو بعد از آنکه در دقایق انتهایی نیمه اول یک پنالتی به سود سیتی بدست آورد از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و لنگ لنگان زمین را ترک کرد. از زمان شروع مجدد تمرینات سیتی در دوران پسا کرونا، آگوئرو از درد در زانوی چپ خود شکایت داشت.

 

 

1505220

 

 

گواردیولا بعد از بازی دیروز سیتی اعلام کرد آگوئرو مسلما در چند هفته آتی نمی‌تواند برای ستیی بازی کند ولی او نگران است که مصدومیت ش باعث شود تا پایان فصل نیمکت‌نشین شود.

 

ساعت پیش پدر سرخیو آگوئرو در مصاحبه با "رادیو لا رِد" گفت:« کمی پیش با او صحبت کردم. از همان ناحیه ای که در یک هفته گذشته درد داشت، مصدوم شده و گویا مینیسک او دردسرساز شده است. امروز و پس از MRI مشخص شد که شرایطش خوب نیست و پنجشنبه یا جمعه راهی بارسلونا برای جراحی خواهد شد. آخرین بار نیز همان جا جراحی شده بود. روحیه پسرم خوب است و فکر نمی کنم برای مدت طولانی از میادین به دور باشد. او مصمم است به بازی با رئال برسد.»

 

آگوئرو که فصل جاری 16 گل در لیگ برتر و 2 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده، تلاش خواهد کرد تا به بازی برگشت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد. دیداری که قرار است 17 یا 18 مرداد برگزار شود.

پیش بینی می شود آگوئرو  پس از جراحی، شش هفته در بارسلونا بماند و سپس برای ریکاوری به منچستر باز گردد.

 

 

 

1505092

دیدگاه‌ها