کد خبر : 1691378 | 03 تیر 1399 ساعت 17:34 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: اگر بگذارند تک رقمی هم دور از دسترس نیست

مدافع پارس جنوبی از انگیزه تیمش برای اثبات توانایی‌اش علیرغم تمامی مشکلاتی که طی چند هفته اخیر پشت سر گذاشته‌اند خبر داد.

باقری: اگر بگذارند تک رقمی هم دور از دسترس نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری، مدافع میانی پارس جنوبی که در نیم فصل به جمع طلایی پوشان اضافه شده در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: طی این مدت همه چیز کاملا مشخص بوده است. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و شاید تنها چیزی که به بهترین شکل ممکن پیش رفته از نظر فنی بوده است. بازیکنان تمرینات خوبی را علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم پشت سر گذاشتیم و آماده ادامه مسابقات هستیم.

 

وی در ادامه گفت: واقعا این موضوع نگران کننده و آزار دهنده است که با سرمایه یک استان و شهر جم به این شکل رفتار می‌شود. تیمی که برای انجام تمرینات خود با مشکلات بزرگی مواجه بود و اگر همراهی آقایان چراغی و افاضلی نبود مشخص نبود چه سرنوشتی را دنبال می کرد و آیا می‌توانست آماده ادامه مسابقات شود. تمام بچه ها تا جایی که می‌دانم تنها برای اثبات توانایی و قدردانی از مردم عزیز جم در تلاش هستند وگرنه مشکلات اینقدر زیاد است که هر کس بود می‌گذاشت و می‌رفت.

 

میلاد باقری در ادامه گلایه‌هایش گفت: اینکه برای شروع تمرینات باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم آیا اجازه می‌دهند یا اینکه پول زمین و اسکان و غذا را داده‌اند و یا اینکه آیا امروز آب معدنی در زمین هست یا نه برازنده تیمی که قرار است از جم دفاع کند و برای خوشحالی آنها در لیگ تلاش داشته باشد نیست و کاملا غیرحرفه‌ای و آماتورگونه است. ما اما قطعا به این مسائل توجه نمی‌کنیم. قرارداد ما با مردم جم است و برای خوشحالی آنها از بیشترین توان در زمین سود خواهیم برد تا به نتیجه برسیم.

 

مدافع میانی پارس جنوبی با اشاره به آمادگی تیمش گفت: همانطور که گفتم با تمامی مشکلاتی که داشتیم خودمان را برای ادامه مسابقات آماده کرده‌ایم و نمی‌گذاریم مردم جم نگرانی سقوط داشته باشند. این چیزی نیست که در ذهن ما باشد و شاید اگر شرایط مهیاتر بود و مدیریت مناسبی صورت می‌گرفت قادر بودیم حتی به رتبه تک رقمی جدول هم برسیم و این مساله دور از دسترس ما نبود.

 

باقری که توانسته در نیم فصل دوم و بعد از حضور در این تیم نمایش قابل توجهی از خود در قلب دفاعی به جا بگذارد، درباره دیدار با نفت آبادان گفت: قطعا دیدار سختی خواهد بود. نفت آبادان یکی از مدعیان دستیابی به سهمیه آسیا محسوب می‌شود و از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است. ما باید همانطور که برابر تراکتور توانستیم نمایش خوبی بگذاریم برابر نفت آبادان نیز با همان میزان تمرکز و آمادگی در زمین حاضر شویم و امتیاز این بازی می‌تواند کمک زیادی به هدف ما کند. 

 

باقری که در نیم فصل اول در استقلال حضور داشت برای هم‌تیمی‌های سابقش نیز که دچار مصدومیت شده‌اند آرزوی سلامتی و بازگشت داشت و گفت: از اتفاقی که برای آذری و تبریزی افتاد خیلی ناراحت شدم. برای هر دوی آنها آرزوی سلامتی و بازگشت زودهنگام و قوی را دارم. همچنین برای محمد نوری که امیدوارم خیلی زود مصدومیتش بهبود یابد.

دیدگاه‌ها