کد خبر : 1691394 | 03 تیر 1399 ساعت 18:17 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد زمان قهرمانی تیمش برای او اهمیتی ندارد.

کلوپ: چطور ما از سیتی 20 امتیاز بیشتر داریم؟


به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران لیورپول علاقمندند این تیم در بازی دو هفته بعد مقابل رقیب شان منچسترسیتی در استادیوم اتحاد قهرمانی این فصل را مسجل سازد. اما یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کریستال پالاس این موضوع را بی اهمیت توصیف کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "من به این بازی ها نیازی ندارم که بازیکنان بتوانند خودشان را ثابت کنند. من همه چیز را در مورد بازیکنانم می دانم، نیازی نیست که آنها را در یک بازی خاص تماشا کنم تا بتوانم برای تیم برنامه ریزی کنم. تصمیماتی مانند این در طول دراز مدت گرفته می شود و دو یا سه بازی تفاوت فاحشی نخواهد داشت.

 

1504548

 

خوشحال می شوم اگر در اسرع وقت موفق به فتح قهرمانی لیگ برتر شویم، زیرا پس از آن من مجبور به پاسخ دادن به سوالات در مورد این مسئله نیستم. به اینکه قرار است چه زمانی قهرمان شویم فکر نمی کنم و برایم اهمیتی ندارد. باید خیلی خوب برای بازی با منچسترسیتی آماده شویم، اما در حال حاضر تمام تمرکز ما روی مسابقه با کریستال پالاس است.

 

بازی بدون تماشاگر؟ دربی نمونه بود و شرایط ما نیز مانند آن است. ما دیگر به این مسائل فکر نمی کنیم و این هنوز یک بازی خانگی برای لیورپول محسوب می شود. وقتی وارد رختکن خود می شوید، حس خوبی دارید و ما می خواهیم این دیدار به مثابه یک بازی خانگی باشد.

 

1505240

 

دیدار دو هفته بعد سیتی؟ من هنوز در مورد دیدار مقابل سیتی فکر نکرده ام. ما باید به درستی برای آن بازی آماده شویم، اما من هنوز تجزیه و تحلیل خود را آغاز نکرده ام و فعلا تمام فکر ما معطوف به بازی با پالاس است. من بازی دیشب منچسترسیتی را تماشا کردم و با خود فکر  کردم چطور ممکن است تیمی از آنها 20 امتیاز بیشتر داشته باشد؟ ما قاعدتا باید عملکرد خوبی ارائه داده باشیم.

 

من بازی آنها را به این دلیل که 9 روز دیگر با سیتی بازی می کنیم، تماشا کردم، نه به این دلیل که امیدوار باشم سیتی مغلوب شود و هرگز چنین نبوده است. شاید سال گذشته که سیتی با لستر بازی داشت اینگونه بودم، اما دیدم ترفندم جواب نداد. من به سیتی بسیار احترام می گذارم و به نظر می رسد آنها در تمام بازیهای باقیمانده خود پیروز خواهند شد زیرا واقعا قوی هستند، اما آنها همیشه قدرتمند هستند."

دیدگاه‌ها