کد خبر : 1691402 | 03 تیر 1399 ساعت 18:43 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

تایسون؛ آماده تر از همیشه برای بازگشت به رینگ! (عکس)

شواهد و قرائن حاکی از احتمال بالای بازگشت مایک تایسون، ستاره سابق دنیای بوکس به میادین است.

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون اسطوره بوکس، در آخرین فیلم تمرینی‌اش نشان داد که در سن 53 سالگی به شرایط آمادگی برای حضور در رینگ رسیده است. تایسون 15 سال پیش آخرین مبارزه اش را انجام داد و حالا برای بازگشت قدم های مهمی را پشت سر گذاشته است. نام قطعی حریف او هنوز تایید نشده است، اما شایعات در مورد اینکه احتمالا قرار است مایک تایسون با چه کسی بازی کند وجود دارد.

 

حالا او این ویدئو در صفحه اینستاگرام اش با عنوان "تمرین هر روز هوشمندانه تر" به اشتراک گذاشته است و موید آن است که این ورزشکار پرافتخار و نام آشنا تمرینات سختی را پشت سر می گذارد.

 

به نظر می رسد که تایسون از زمانی که در سال 2005 از بوکس حرفه ای خداحافظی کرد، حالا در بهترین شرایط قرار دارد و مطمئنا مبارزات بازگشت او نظر تعداد بسیار زیادی از هواداران این رشته را به خود جلب خواهد کرد. جون جونز، ستاره UFC به تازگی به مایک تایسون پیشنهاد داده ابتدا با او بوکس و البته در ادامه در هشت ضلعی مبارزه کند.

 

تایسون اخیرا مدعی شده "یک جنگنده UFC هرگز ثروتمندتر از یک بوکسور درجه یک نخواهد بود" و حالا به نظر می رسد قرار است او با یکی از بهترین های UFC مبارزه کند.

 

1505250

 

1505251

 

1505252

دیدگاه‌ها