کد خبر : 1691416 | 03 تیر 1399 ساعت 19:51 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت ستاره چلسی به این دلیل افزایش یافته است

مدیر برنامه جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی صحبت‌های جالبی را درباره علت بالا رفتن قیمت این بازیکن مطرح کرده است.

قیمت ستاره چلسی به این دلیل افزایش یافته است

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در تابستان سال 2018 با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو از ناپولی به چلسی پیوست. این بازیکن ایتالیایی که تا سال 2023 با آبی‌های لندن قرارداد، دارد در این مدت بازی های خوبی برای چلسی انجام داده و یکی از بهترین بازیکنان آن ها طی یکی دو فصل اخیر بوده است.

 

با وجود رضایت چلسی از عملکرد جورجینیو اما طی هفته های گذشته صحبت‌های زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از استمفوردبریج و پیوستن او به یوونتوس مطرح شده است چرا که گفته می شود مائوریتزیو ساری برای کار کردن دوباره با هافبک مورد علاقه اش لحظه شماری می کند.

 

 

1491244

 

 

با این وجود در صورتی که یوونتوس بخواهد جورجینیو را به خدمت بگیرد باید، مبلغ بالایی برای جذب او بپردازد. مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی ژائو سانتوس در این باره می گوید: " مطمئناً قیمت او در سال‌های گذشته افزایش یافته است چرا که او در لندن عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است. وی اکنون کاپیتان چلسی است و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به دست آورده است. من فکر می کنم خیلی بعید است پیشنهادی برای جورجینیو داده شود زیرا هیچ کس نمی تواند در حال حاضر چنین سرمایه گذاری بزرگی در بازار انجام دهد."

دیدگاه‌ها