کد خبر : 1691437 | 03 تیر 1399 ساعت 22:34 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

میاتوویچ:

اجازه ندادم مارسلو از رئال مادرید جدا شود

پدراک میاتوویچ، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید صحبت‌های جالبی را درباره مارسلو مطرح کرد.

اجازه ندادم مارسلو از رئال مادرید جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین مدافعان چپ تاریخ فوتبال یعنی روبرتو کارلوس سال‌های فوق‌العاده‌ای را در رئال مادرید سپری کرد اما بعد از اعلام جدایی او، کهکشانی ها تلاش زیادی را برای پیداکردن یک جانشین برای این بازیکن انجام دادند؛ در این راستا رئال هموطن کارلوس یعنی مارسلو که در آن زمان یک بازیکن کاملاً بی تجربه بود را برای پست مدافع چپ به خدمت گرفت.

 

وقتی مارسلو با رئال مادرید قرارداد امضا کرد، فابیو کاپلو هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت. با این حال سرمربی ایتالیایی در آن زمان اعتقادی به این مدافع برزیلی نداشت. در عین حال میاتوویچ که در آن زمان مدیریت ورزشی باشگاه را برعهده داشت زیر بار فروش مارسلو نرفت و به او فرصت داد.

 

 

1499763

 

 

میاتوویچ حالا در مصاحبه ای صحبت‌های جالبی را درباره مارسلو مطرح کرده است. او در این رابطه گفت: " در سال اول حضور در رئال مادرید، روبرتو کارلوس در تیم حضور داشت که به نظرم بهترین مدافع چپ تاریخ فوتبال بود. من می دانستم که برای جایگزین او باید به دنبال جذب یک بازیکن جوان باشیم. مارسلو در آن زمان 18 سال سن داشت و بازیکنی کاملاً بی تجربه بود. حتی کاپلو به دنبال فروخته شدن این بازیکن بود. با این حال من می خواستم که او در کنار روبرتو‌کارلوس تمرین کند و به یک بازیکن در کلاس جهانی تبدیل شود."

دیدگاه‌ها