کد خبر : 1691505 | 04 تیر 1399 ساعت 12:34 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

ای کاش هر سه روز یکبار بازی می گذاشتند

جلالی: باید هرچه زودتر از شر لیگ خلاص شویم

رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز می شود که تعطیلی طولانی مدت و بهمریخته شدن برنامه تمرینی به یک عمل فرسایشی برای بازیکنان و مربیان تبدیل شده است.

جلالی: باید هرچه زودتر از شر لیگ خلاص شویم

به گزارش" ورزش سه" گل گهر پیش از تعطیلی مسابقات ، روی دور افتاده بود. آن ها در شش بازی آخرشان سه بازی مهم را بردند ، مقابل تراکتور مدعی هم برد را در دقیقه آخر با مساوی عوض کردند و توانستند خودشان را از قعر جدول تا رده سیزدهم بالا بکشند. بازی ها در حالی به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که شاگردان مجید جلالی توانستند در بازی آخر استقلال مدعی را شکست بدهند. با این وجود و با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر، ماموریت گل گهر و سرمربی باتجربه اش این است که بتوانند به روند خوب گذشته بازگردند و با کسب امتیاز در بازی های باقیمانده در لیگ برتر بمانند. مجیدجلالی در گفت و گویی که با خبرگزاری تسنیم انجام داده درباره شرایط اینروزهای تیمش و ماجرای آغاز و پایان لیگ برتر صحبت کرده است که بخش هایی از آن را در زیر می خوانید: 


 حدود یک ماه است که  تمرینات‌مان را شروع کردیم، چهار بازی دوستانه انجام دادیم و به مرور تیم‌مان بهتر شده است. البته ما بسیار کارمان را با احتیاط و وسواس زیاد پیش می‌بریم، چون طولانی شدن لیگ و مخصوصاً تعطیلی سه ماهه مسابقات باعث فرسودگی بازیکنان شده است.


باید با احتیاط کار کنیم
ما از اولین روزی که بازی‌ها تعطیل شد، فکر می‌کردیم مسابقات 10 روز یا نهایتاً دو هفته بعد شروع می‌شود، به همین دلیل هم برنامه دادیم تا بازیکنان تمرین کنند. بنابراین بچه‌ها در طول فصل هیچ استراحتی نداشتند و الان تمامی بازیکنان لیگ چه از نظر جسمی و چه از نظر ذهنی دچار فرسودگی شدند که ما باید خیلی خیلی با احتیاط با آنها کار کنیم. حتی در طراحی تمرین و استراحت آنها باید با وسواس عمل کنیم تا بازیکنی دچار مصدومیت نشود.ای کاش این لیگ را زودتر شروع می‌کردند و حتی هر دو سه روز یک بار هم بازی می‌گذاشتند تا هر چه زودتر از شَر آن راحت شویم. طولانی شدن مسابقات به ضرر همه است.

 

1484801


مصدومیت منشا
منشا در بازی دوستانه قبل بازی کرد و خدا رو شکر وضعیت خوبی دارد. ما خیلی از بازیکنان‌مان مراقبت می‌کنیم و جا دارد از باشگاه، گروه پزشکی و مجموعه کادرفنی تشکر کنم که واقعاً زحمات طاقت‌فرسایی می‌کشند تا از مجموعه بازیکنان مراقب کنند. امیدوارم طوری نشود که زحمات‌مان هدر برود و بچه‌ها بتوانند با سلامتی بازی‌ها را پشت سر بگذارند و موفق شویم.


بازی با سپاهان
در هر صورت بازی‌ها که شروع شود خواهید دید که کیفیت بازی‌ها در حد انتظاری که همه دارند، نخواهد بود. الان بچه‌ها در بازی‌های دوستانه هم وقتی زمین می‌خورند به سختی بلند می‌شوند. من مخصوصاً از داوران می‌خواهم که با توجه به مدلی قضاوتی که دارند از بازیکنان هم مراقبت کنند و اجازه ندهند درگیری‌ها زیاد شود. شاید مجبور باشند سوت‌های بیشتری در بازی بزنند. هنوز بازی‌ها شروع نشده است شما می‌بینید که چقدر بازیکن آسیب‌دیده زیاد شده و مطمئناً بعد از شروع لیگ هم هر بازی موضوع آسیب‌دیدگی را در بازی خواهید دید.

دیدگاه‌ها