کد خبر : 1691543 | 04 تیر 1399 ساعت 14:18 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل ستین برای نمایش ضعیف آرتور مقابل بیلبائو

آرتور ملو یکی از ضعیف ترین بازیکنان بارسا در بازی برابر بیلبائو بود و در نیمه دوم جای خود را به ریکی پویج داد.

دلیل ستین برای نمایش ضعیف آرتور مقابل بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در نوکمپ توانست با یک گل بر بیلبائو غلبه کرده و به صدر لالیگا باز گردد. ایوان راکیتیچ دقیقه 71 تک گل بارسا را به ثمر رساند در حالی که آبی اناری ها به خصوص در نیمه اول، نمایشی دور از انتظار داشتند. بازی بد آرتور در میانه زمین، روی کیفیت بازی بارسا تاثیر گذاشته بود.

 

 

1505099

 

 

ستاره برزیلی این روزها به کانون شایعات بدل شده و روز گذشته اسکای ایتالیا خبر از توافق نهایی او با یوونتوس بر سر قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو داد. به این ترتیب احتمالا شاهد آخرین بازی های او با پیراهن بارسا هستیم و او دو سال بعد از پیوستن به این باشگاه راهی تیمی دیگر خواهد شد.

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی در مورد نمایش ضعیف آرتور ملو گفت:« شاید اخبار مربوط به جدایی، تاثیر منفی روی کیفیت بازی او گذاشته باشند. حدسم بر این است ولی در مجموع از عملکرد آرتور در زمین راضی هستم. او برای ما بازیکن مهمی است و هدفم این است تا بهترین بازی را از او بگیرم. در ادامه لالیگا به همه بازیکنان نیاز دارم.

در شرایط فعلی باید از شایعات به دور بمانیم. از اخباری که تحت کنترل ما نیستند. با آرتور صحبت کردم و از او خواستم تمرکزش را روی تیم بگذارد. درک می کنم که در شرایط سختی است ولی باید به فراتر از اینها فکر کنیم.»

 

 

1503099

دیدگاه‌ها